۷ آبان ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85641514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های گسترده جبهه استکبار است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی فرماندار سقز گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های گسترده جبهه استکبار است و می طلبد نسل جوان و نوجوان را بیشتر با ابعاد این جنایات آگاه کرد.

به گزارش ایرنا، ناصر خامی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با تسلیت شهادت مدافعان کشور اظهار کرد: این روز، فرصتی برای تبیین جنایت های اخیر و همچنین خوی وحشیگری این رژیم در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه است.

وی با بیان اینکه، ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی است، افزود: مردم ما، نفرت خود را با نمایش انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت نشان می دهند.

معاون سیاسی فرماندار سقز حضور پرشور و باعظمت مردم در این راهپیمایی را با توجه به تحولات پیچیده منطقه و جهان، بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در سقز روز یکشنبه ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح از سمت میدان قدس به سمت میدان جمهوری اسلامی برگزار می شود.

تولید محتوای ویژه ۱۳ آبان برای نشر در رسانه ها، فضاسازی محیطی و فراخوان اجتماعات مختلف برای حضور در این راهپیمایی از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha