۷ آبان ۱۴۰۳، ۸:۲۳
کد خبر: 85641528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: حمایت از بخش صنعت، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است

یزد- ایرنا - استاندار یزد حمایت از کارآفرینان را از مهم‌ترین وظایف مجموعه‌های دولتی در استان برشمرد و گفت: در آینده نزدیک، جلسه‌ای به منظور بررسی مصداقی مسائل و دغدغه های موجود برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا بابایی" در نشست مشترک با اعضای کمیسیون های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت استان با قدردانی از تلاش‌های صنعتگران و کارآفرینان استان افزود: براساس آیات قرآن کریم، هر عملی که در راستای خدمت و نفع رساندن به مردم انجام شود، ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه «بهترین انسان‌ها، نافع ترین آنها برای خلق خداست» اظهار کرد: کارآفرینی از مصادیق این روایت بوده و در واقع خداوند به آنان نعمتی را عطا کرده که برون‌داد آن باید منفعت رساندن به مردم باشد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش حمایت از صنعت و صنعتگران را از مهم‌ترین وظایف مجموعه‌های دولتی برشمرد و تصریح کرد: این حمایت و پشتیبانی از صنعت در حقیقت به معنی خدمت به مردم خواهد بود.

وی اشتغالزایی توسط صنعتگران را نشانه نبوغ و قدرت این منابع انسانی ارزشمند استان دانست و افزود: در آینده نزدیک، جلسه ای به منظور بررسی مصداقی مسائل و دغدغه های موجود برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

استاندار یزد در پایان با تاکید بر اینکه بیشترین زمان را برای رفع دغدغه کارآفرینان استان در حوزه گردشگری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و غیره صرف خواهیم کرد گفت: بدون تردید ذره‌ای از حمایت و پشتیبانی از صنعتگران استان دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha