۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85641554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصاویری از عزاداری مردم بروجرد در تشییع پیکر شهید "مهدی نقوی"

بروجرد - ایرنا - آیین تشییع و خاکسپاری شهید امنیت استوار "مهدی نقوی" از شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز با حضور مردم شهید پرور بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استوار شهید "مهدی نقوی" به همراه سه نفر دیگر از کارکنان پدافند ارتش شنبه شب هفته جاری در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان در آیین تشییع و خاکسپاری شهید مهدی نقوی با حضور در میدان قیام تا بهشت شهدای بروجرد پیکر این شهید والامقام را که در راه دفاع از خاک وطن جان خود را فدا کرد همراهی کردند تا در خانه ابدی خود آرام گیرد.

امروز شهر یکپارچه تصویر شهید مهدی نقوی شده است، مردم ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع، خود را به محل برگزاری رسانده و به انتظار مانده اند، ازدحام و حضور گسترده شهروندان شهید پرور نشان دهنده تعلق خاطری است که به سرزمین و خاک خود دارند و هزاران بار خود را قدردان رشادت جوانانی می دانند که از جان خود گذشته‌اند تا این سرزمین جاودانه بماند.

شب گذشته آیین استقبال از پیکر شهید در میدان امام خمینی (ره) بروجرد انجام و پس از آن وداع و شبی با شهید در محل مسجد حضرت ولی عصر (عج) با حضور اقشار مختلف شهرستان برگزار شد، امروز نیز مراسم تشییع این شهید والامقام با نوحه خوانی، سینه زنی و تلاوت قران کریم همراه با خیل عظیم و پرشور جمعیت از میدان قیام بروجرد به سمت گلزار شهدای شهر صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳،شهیدان والامقام "سرگرد حمزه جهاندیده" و "استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر" از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

شهیدان "سرگرد سجاد منصوری" و "استوار مهدی نقوی" ۲ نفر از کارکنان ارتش نیز که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند، عصر روز (شنبه) به یاران شهید خود پیوستند.

شهید استوار مهدی نقوی اهل بروجرد و یکی از هزار و ۵۵۰ شهید این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha