به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه سرمد، همزمان با دومین روز از هفته سرمد، یکشنبه ۶ آبان ماه آئین رونمایی و معرفی طرحها و محصولات جدید بیمه سرمد با نگاه ویژه به طراحی محصولات و طرحهای نو در بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه سرمد صورت پذیرفت.
دکتر بهشتینژاد، مدیر عامل شرکت بیمه سرمد با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی جوامع، مطالعه بازار و ذائقهسنجی از مشتریان را به منظور شکل گرفتن ایدههای جدید و خلق محصولات نوین، لازمه ماندگاری مشتریان و رشد صعودی شرکتها دانست.
بهشتینژاد رسیدن به هدف نهایی که در شرکتهای بیمه، تامین نیازهای بیمهگذاران است را مستلزم طراحی صحیح و کامل طرحها و محصولات بیمهای توسط تیم فنی شرکت توصیف کرد. وی همچنین معرفی و بازاریابی محصولات توسط نمایندگان و شبکه فروش را تکمیل کننده حلقه خلق محصول دانست.
زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با اشاره به بازارهای پنهان که در همه صنایع وجود دارند عنوان کرد: باید برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی به مطالعه بازارهای پنهان صنعت بپردازیم و این مهم با استفاده از گنجینه بزرگ اطلاعاتی که از سمت بیمهگذاران در اختیار شرکت قرار میگیرد به سادگی امکان پذیر است.
در ادامه جلسه معاونان و مدیران فنی شرکت نسبت به معرفی محصولات و طرحهای بیمهای در ۲ بخش زندگی و غیر زندگی پرداختند.
در بخش بیمههای غیر زندگی، دکتر آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمههای غیرزندگی به همراه رضائیان سرپرست مدیریت بیمههای اموال، رزقی سرپرست مدیریت بیمههای خودرو و حسینپور سرپرست مدیریت بیمههای مسئولیت و حملونقل به معرفی طرحهای جدید در حوزه بیمههای مسئولیت و حمل و نقل با عناوین طرحهای" جبران هزینههای دادرسی"، "تمدید و تعویض کارت و سند هوشمند"، "صاپست"، "جامع شهروندی فردی" و "مسئولیت حرفهای دامپزشکان" و در حوزه بیمههای مدیریت اموال با عناوین طرحهای"صندوق امانات"، "آتش سوزی پناه"، "سپهر سرمد" و "بیمه اعتماد الکترونیک" و پوششهای تکمیلی خودروهای نامتعارف، حذف فرانشیز و استهلاک، افت قیمت و پوشش خطرات تبعی در بیمهنامههای بدنه خودرو پرداختند.
در بخش بیمههای زندگی، دکتر گرشاسبی معاون فنی بیمههای زندگی به همراه آفرین مدیر بیمههای درمان، عمر و حادثه و فرهادسرشت سرپرست مدیریت بیمههای زندگی به معرفی طرحهای جدید در حوزه بیمه های زندگی با عناوین "مهر سرمد"و "جوانه سبز"، "بازاریابی چندسطحی (MLM)"، "فروش اینترنتی"و همچنین بیمه نامههای" unit linked"، "مستمری بافاصله"، "مستمری فوت ناشی از حادثه"و "ایمپلنت دندان" پرداختند.
اطلاعات کامل طرحها و محصولات معرفی شده در این جلسه به تفصیل از طریق سایت و پایگاههای رسمی بیمه سرمد صورت خواهد پذیرفت.
نظر شما