نماینده مجلس: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز دشمن درزمان مناسب خواهد بود

اسلامشهر- ایرنا - نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی گفت:طبق فرمایشات رهبر انقلاب با قاطعیت به این تجاوز پاسخ می دهیم ولی پاسخگویی ما در زمان مناسب خواهد بود، نه تعلل خواهیم کرد و نه شتابزده عمل می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی سخنگو و عضو هیئت رئیسه مجلس روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اظهار کرد: از ابتدا جمهوری اسلامی عنوان کرده است که به هرگونه تجاوز به تمامیت ارضی ایران را پاسخ خواهد داد.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس افزود: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه دشمن را دست‌کم نگرفته است و با جدیت تمام در امور دفاعی به دنبال پیشرفت هستیم.

سخنگوی مجلس عنوان کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب با قاطعیت به این تجاوز پاسخ می دهیم ولی پاسخگویی ما در زمان مناسب خواهد بود، نه تعلل خواهیم کرد و نه شتابزده عمل می کنیم.

سلیمی تصریح کرد: قطعا در کیفیت پاسخگویی به اقدام رژیم جنایتکار اسراییل، صلاحدید فرماندهان نظامی لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha