دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجاوز رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی کشورمان را محکوم کرد

کرمانشاه - ایرنا- جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای تجاوز بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به تمامیت ارضی کشورمان را محکوم کردند.

در متن این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: رژیم خبیث صهیونیستی در امتداد جنایات وحشیانه در غزه و لبنان، با همکاری و هماهنگی کامل آمریکای جنایتکار، خاک کشور عزیزمان ایران اسلامی را مورد تهاجم بزدلانه قرار داد و دلاورمردان بیدار پدافند به دفاع جانانه از حریم مقدس کشورمان پرداختند و در این راه عزیزانی از ارتش قهرمان به شهادت رسیدند.

ملت عزیز ایران مستحضرند که با توجه به جرأت و جسارت دشمن در تجاوز به خاک ایران و مخصوصا تهران و با توجه به ابعاد گسترده و استمرار جنایات خون‌بار تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و لبنان، لازم است پاسخی متناسب به متجاوزان داده شود تا مبادا این باند کودک‌کش دچار خطای در تحلیل شود و خدای ناکرده پیام ضعف دریافت کند.

عادی‌انگاری و ساده‌سازی مساله این تلقی باطل را در دشمن ایجاد خواهد کرد که می‌توان با انواع عملیات‌های فریب، قوه تصمیم‌گیری و دستگاه محاسباتی کشور را با اخلال یا خطای محاسباتی مواجه و زمین‌گیر کرد.

در ادامه متن این بیانیه همچنین آمده است: دشمن در حال آزمودن آستانۀ حساسیت ملت و حاکمیت است و اگر تحرکات خصمانه دشمن در همین مرحله متوقف نشود، آنان با خیال آسوده پیش‌روی کرده و به عبور از خطوط قرمز دیگر خواهند پرداخت. اکنون هر اقدام لازم و بهنگام و بازدارنده، برای پیشگیری از تکرار تجاوز به تهران، امری ضروریست.

اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه بیانیه خود آورده اند: ما امضا کنندگان بیانیه ضمن تشکر از فرماندهان نظامی و پدافند هوایی و با اعتماد به کاردانی و شجاعت و شهادت‌طلبی رزمندگان بدون مرزمان و ضمن تقدیر از ۲ عملیات غرورانگیز وعده صادق ۱و۲ تأکید می‌کنیم که بهترین فرصت برای کشیدن دندان‌های سگ هار آمریکا فراهم شده و هر نوع تعلل یا اقدام عجولانه و سست موجب از بین رفتن فرصت تاریخی تنبیه متجاوز خواهد شد.

ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی کبیر (ره) و همه فرماندهان و رزمندگان شهید محور مقاومت، با تأکید بر اجرای دقیق فرامین رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز و هشدار نسبت به فعالیت‌ خط نفوذ و خط سازش، تأکید می‌کنیم که نباید پاسخ به این تجاوز آشکار نظامی به اما و اگرهای دیپلماتیک موکول گردد، چرا که احساس امنیت در داخل و عزت و بازدارندگی در سطح بین‌المللی با هیچ چیز قابل معاوضه نیست.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: با امید به پیروزی قریب‌الوقوع جبهه حق و رهایی مردم مظلوم فلسطین و لبنان، تحت عنایات ویژه امام عصر(عج)، آماده جانفشانی و آرزومند شهادت در راه آزادی قدس شریف و زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما هستیم . انشا الله

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه بیش از ۱۸ هزار پرسنل دارد.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha