وزیر کشور: رژیم صهیونیستی با خطای محاسباتی، قدرت بزرگ ایران را محک نزند

تهران- ایرنا- وزیر کشور گفت: به دشمنان کشور، به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی هشدار می‌دهیم با خطای محاسباتی، قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را محک نزنند.

به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت اسکندر مومنی وزیر کشور در پی شهادت ماموران فراجا و پدافند کشور آمده است: شهادت مدافعان امنیت کشور، بار دیگر شرافت و شجاعت فرزندان این آب و خاک و رذالت و شرارت دشمن صهیونیستی را برملا کرد.

وی تاکید کرد: حمله تروریستی تفتان در سریع‌ترین زمان در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفت و تروریست‌های اجیر شده با سرعت شناسایی شده و زیر ضربه رفتند تا به سزای جنایت خود برسند.

وزیر کشور تصریح کرد: به دشمنان کشور، به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی هشدار می‌دهیم با خطای محاسباتی، قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را محک نزنند.

مومنی در پایان پیام خود نوشت: اینجانب شهادت مدافعان امنیت کشور را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهدا علو درجات را از درگاه الهی مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

همچنین پنجم آبان‌ماه حادثه تروریستی در پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان رخ داد که منجر به شهادت ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه شد. در این حادثه تروریستی ستوان دوم ایمان درویشی و ۹ سرباز و کادر پلیس دیگر به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha