کاهش شکایات سامانه ۱۹۵ در مقایسه با سال گذشته

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲، حدود پنج درصد کاهش داشته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «سید محمد امامی» افزود: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.

وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع‌آوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: بیشتر شکایت های ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی می‌شود اما چون رسیدگی به درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهره‌برداری از سایت و دکل مخابراتی است، فرآیند زمانبر می شود.

وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهره‌برداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداری‌ها و دستگاه های دولتی است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha