به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا نادری روز سه شنبه در نشست با مدیران، کارکنان و کارگزاران بیمه های تجاری استان، افزود: بیمه، نقش بی بدیلی در تامین آرامش و امنیت جامعه در هنگام رویارویی با حوادث دارد اما هنوز بخش زیادی از افراد جامعه از مزایای بیمه های گوناگون بی اطلاع هستند.
وی ادامه داد: شرکت های بیمه می بایست با افزایش ضریب نفوذ خدمات بیمه ای در استان و ارائه خدمات به مردم از طریق الکترونیکی کردن امور بیمه ای از زمان دریافت بیمه نامه تا پرداخت خسارت، تکریم ارباب رجوع به هنگام مراجعه افراد به نمایندگی های شرکت بیمه و رسیدگی به شکایات افراد، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه صنعت بیمه در کنار بورس و بانک به عنوان یک ضلع مهم مالی کشور، هنوز جایگاه خود را به درستی پیدا نکرده است، تأکید کرد: امروز با وجود تمام موانع و مسائل، تکلیف ما در زمینه توسعه و افزایش ضریب پوشش صنعت بیمه در استان بیشتر و مهمتر از گذشته است.
نادری پیاده سازی مقدمات لازم جهت صدور بیمه شخص ثالث بر اساس «راننده محوری» را یکی دیگر از اقدامات مهم در بیمه مرکزی خواند و گفت: بحث صدور بیمهنامه بر اساس میزان ریسک راننده و «راننده محوری» یکی از بحثهای رایج در دنیا بوده که در ایران نیز مقدمات پیاده سازی آن انجام شده است.
نظر شما