۲۰ آذر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85685899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت بیمه براساس شاخص‌های اعلامی رئیس جمهور و وزیر اقتصاد عمل می کند

تهران- ایرنا- حسین‌ کریم‌خان‌زند گفت: «با توجه به شاخصی که توسط رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی تعیین شده امیدوار هستیم تا صنعت بیمه رضایت مردم را جذب کند.»

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه نوین، مدیرعامل شرکت بیمه نوین اظهار کرد: «صنعت بیمه در جلب رضایت مردم به دلایل مختلف و نا ترازی‌ها نتوانسته آن‌طور که باید خدمات را به شکل کامل به مردم ارائه کند.»

حسین‌ کریم‌خان‌زند گفت: «استفاده از روش‌ها و پرداخت‌های سنتی و همچنین تفکراتی که به روز نشده اند باعث شده تا صنعت بیمه در پرداخت خسارت یا صدور بیمه نامه در جلب رضایت مردم کوتاهی هایی صورت بگیرد.»

وی بیان کرد: «با توجه به شاخصی که توسط رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی تعیین شده امیدوار هستیم تا صنعت بیمه رضایت مردم را جذب کند.»

مدیرعامل بیمه نوین تصریح کرد: «در بیمه نوین تمام ذینفعان از جمله مردم و افراد زیان‌دیده را چه در زمان صدور و چه در زمان پرداخت خسارت مدنظر قرار می‌دهیم.»

کریم‌خان‌زند افزود: «رضایت مردم از تمام مدیریت‌های مختلف از جمله مدیریت بازاریابی و اتاق تماس رصد می‌شود و همچنین از طریق تماس پیگیری رضایت مندی مردم انجام می‌شود و هرماهه نتایج در هیئت عامل که شامل مدیرعامل و هیئت مدیره است مورد بررسی قرار می‌گیرد.»

مدیر عامل شرکت بیمه نوین اذعان داشت که یکی از شاخص ارزیابی مدیریت‌ها رضایتمندی مشتریان در زمان صدور و خسارت است و سعی بر این است تا راه را برای جلب رضایت مردم و مشتریان کوتاه کنیم.

کریم‌خان‌زند گفت: «در صورتی که شخص ثالث برای دریافت خسارت به ما مراجعه کند، با احترام کامل و در کوتاه ترین زمان تعیین شده با توجه به مدارک ارائه شده، ارزیابی خسارت صورت گرفته و پرداخت می‌شود.»

وی یادآور شد: «در واقع دیجیتال برای بهبود فرآیندها و کاهش زمان رسیدگی به خواسته‌های ذینفعان بخصوص مردم و بیمه گزاران در نظر گرفته می‌شود که به‌همین علت واحدی در معاونت بیمه نوین تشکیل داده شد.»

مدیرعامل شرکت بیمه نوین تاکید کرد: «مدت زمان زیادی است که در ارتباط با کاهش فرآیندها، سرعت عمل در پرداخت خسارت، رضایتمندی در زمان صدور و بررسی فروش بخصوص در زمینه بیمه‌های عمر بحث و بررسی درحال انجام است و همچنین شاخص‌هایی که می‌تواند رضایتمندی را افزایش دهد می‌تواند در حیطه این بررسی قرار گیرد.»

کریم‌خان‌زند در پایان خاطرنشان کرد: «بررسی‌ها موجب شده تا شکایت کمتری از بیمه نوین داشته باشیم و همین‌طور نیز تمدیدی‌های بیمه نوین بالای ۷۰ درصد رشد داشته که این خود شاخصی است که نشان می‌دهد مسیر را به درستی طی می‌کنیم.»

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha