مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها: اجازه اختلال دشمنان در خدمت‌رسانی به مردم را نخواهیم داد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با تلاش مدیران و کارکنان در بخش‌های مختلف فرودگاه‌های کشور، در رسیدن به اهداف راهبردی شرکت سربلند بوده‌ و حتی اجازه ندادیم در شرایط خاص و تهدیدات روزافزون، دشمنان مشکلی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، کاپیتان رضا نخجوانی روز چهارشنبه در گردهمایی آموزشی مدیران فرودگاه‌های کشور در مشهد افزود: امروز تمام توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بر اختلال در مسیر خدمات‌رسانی به مردم متمرکز شده است.

وی اضافه کرد: کنترل فضای کشور و مدیریت فرودگاه‌ها برعهده شرکت فرودگاه‌هاست و این شرکت نه‌تنها از لحاظ حرفه‌ای و تخصصی، بلکه از لحاظ قانونی نیز مسوولیتی بی‌بدیل دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و برخی مشکلات و تنگناهای موجود، افزود: همه ما از شرایط خاصی که در آن فعالیت می‌کنیم آگاه هستیم.

وی ادامه داد: محدودیت منابع، برخی مقررات سختگیرانه و فشارهای ناشی از تحریم‌ها از جمله چالش‌های جدی است و دشمن تلاش می‌کند با ایجاد اختلال در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، اهداف خود را پیش ببرد، بنابراین وظیفه ما این است که با تمام توان ادامه مسیر داده و نگذاریم این عرصه مختل شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: دستورالعمل‌ها، رویکردها و سیاست‌های جدید باید از ناحیه مدیران فرودگاه‌ها برای معاونان، روسای ادارات و تمامی پرسنل فرودگاه‌ به‌دقت تبیین و اجرا شود، تجربه نشان داده است با همبستگی و بهره‌گیری از تجارب یکدیگر می‌توان چالش ها را از سر راه برداشت.

کاپیتان نخجوانی افزود: وحدت و همدلی، کلید موفقیت در این مسیر است، ما باید همواره به‌گونه‌ای عمل کنیم که نتیجه آن خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باشد و این امانت بزرگ را به بهترین نحو حفظ کنیم.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این گردهمایی آموزشی، تبادل اطلاعات و دانش بین مدیران است، بسیاری از موضوعات و مسائل مهم در فرودگاه‌های کشور مشترک است و این گردهمایی فرصتی برای بررسی راهکارهای مشترک، تبادل نظر، ارائه پیشنهاد و بررسی راهکارهای حل مشکلات است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: یکی از پایه‌های اصلی گردهمایی آموزشی مدیران فرودگاه‌های کشور، ایجاد بستری برای آموزش کاربردی و اشتراک‌گذاری تجارب موفق است.

ضرورت ارائه سرویس فرودگاهی مطلوب

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها نیز اظهار کرد: فرودگاه‌ها سنگر خدمت به مردم و مدیران فرودگاه‌ها فرماندهان این عرصه هستند.

محمدحسین آجیلیان افزود: از کوچک‌ترین فرودگاه کشور تا بزرگ‌ترین آن‌ها و نیز تمامی کارکنان و پرسنل صنعت هوانوردی تلاش می‌کنند با وجود کاستی‌ها و محدودیت‌ها، خدماتی با بالاترین کیفیت را به مردم و مسافران هوایی ارائه کنند چراکه هدف نهایی، رضایت مردم و ارائه سرویس‌های فرودگاهی مطلوب است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز اظهار کرد: این گردهمایی یکی از نیازهای اساسی مدیران فرودگاهی در زمینه انتقال تجربه است.

محمود امانی‌بنی افزود: مدیران فرودگاه‌ها در طول خدمت خود، به‌صورت هفتگی یا ماهانه، با مسائل مختلف مالی و نظارتی مرتبط با دستگاه‌های ناظر مواجه هستند بنابراین برگزاری این دوره‌ها به روزآمد شدن اطلاعات مالی و انضباط کاری مدیران کمک می‌کند و زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم می‌سازد.

گردهمایی آموزشی مدیران فرودگاه‌های کشور صبح چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه، رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شد.

این گردهمایی دو روزه آموزش مباحث مالی و انضباط مالی فرودگاه‌ها، ممیزی امنیتی فرودگاه‌ها و تقویت انگیزه و رقابت بین نیروها را دنبال می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha