۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9243053
T T
۰ نفر

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تهران:

۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9243053
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تهران: امروز جوانان به برکت خون پاک شهیدان احساس تکلیف می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/15 سیاسی.سردار حسینی.خون شهیدان تهران - فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران گفت: امروز جوانان به برکت خون پاک شهیدان احساس تکلیف می کنند و با آمدن به زیارت مزار شهدا انرژی می گیرند تا برای انجام به وظایف دینی محکم تر قدم بردارند.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه، مراسم بزرگداشت سردار شهید - علیرضا موحد دانش < و فرماندهان شهید لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرا (س ) با حضور سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، پدر شهیدان -محمدرضا و علیرضا موحد دانش <، سرداران دفاع مقدس و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و امت شهید پرور با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی برگزار شد.
سردار بهرام حسینی مطلق در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و سردار شهید موحددانش، اظهار داشت: شهید موحددانش، تیپ سیدالشهدا ( ع) را پایه گذاری کرد و بعدها این تیپ به لشکر سیدالشهدا (ع) تبدیل شد و هم اکنون به عنوان سپاه سیدالشهدا (ع) در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی همیشه در خط مقدم حضور دارد.
وی ادامه داد: شهید موحد دانش زندگی معنوی و ساده ای داشت ؟ به طوری که چند روز بعد از مراسم خاکسپاری برادر شهیدش، وی با لباس مقدس سپاه و در مراسم ازدواج اش که در مسجد بود، حضور یافت و در سالگرد ازدواجش در کنار دوستان شهیدش آرام گرفت.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: تمام برنامه های شهید موحددانش بر اساس فرمایشات امام خمینی (ره ) و کلام ایشان بود و در دوران کوتاهی که فرماندهی لشکر سیدالشهدا (ع) را بر عهده داشت، فرماندهان لایقی را تربیت کرد که شهید -محسن وزوایی < و شهید -رستگار< از یاران نخبه این شهید بودند.
سردار حسینی مطلق ادامه داد: خانواده شهدا صاحب انقلاب هستند و خون بهترین فرزندان آنها در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شده است و طبیعی است که این خانواده ها بیشتر از هر کسی این نظام را حمایت کنند.
وی گفت: نه تنها خانواده شهدا و تمام یاران شهدا، بلکه نسل سوم و چهارم انقلاب متاثر از رشادت های رزمندگان در صحنه های مختلف به میدان آمدند که نمونه بارز این حضور را در دوران فتنه 88 مشاهده کردیم ؟ آنها در طول 8 ماه مقاومت، توطئه بزرگی را از انقلاب دور کردند.
سردار حسینی مطلق با بیان اینکه امروز دشمن روش خود را تغییر داده است، اظهار داشت: دشمن شاید به مانند دوران دفاع مقدس علیه ما وارد میدان نشود اما دست از دشمنی خود برنداشته است.
سیام/ 1965 1568 شماره 039 ساعت 16:19 تمام
۰ نفر