۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9251313
T T
۰ نفر
وحدت حول محور ولایت فقیه ، نظام را بیمه می کند ..............................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/07/1390 سیاسی.رهبر انقلاب.وحدت.ولایت فقیه معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه ، نظام جمهوری اسلامی را بیمه و توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند.
به گزارش ایرنا سرهنگ "عباس عباسی" روز دوشنبه در جمع فرماندهان ومسوولان سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه گفت:ایشان در جمع مردم ولایتمدار آن خطه ، تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را خواستار شدند و این امر ، عامل وحدت در کشور است. وی افزود: اتحاد ، همدلی و تبعیت مسوولان و مردم از ولی فقیه نشانگر اراده عمومی برای توسعه و آبادانی کشور در عرصه های علمی ، صنعتی ، کشاورزی ، فنآوری است. سرهنگ عباسی با اشاره به نقش سپاه به عنوان نیروی ارزشی در جامعه گفت: سپاه در همه زمینه ها آمادگی خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را دارد و تا کنون اقدامات مطلوبی در این راستا انجام داده است. معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود:‌ تأمین امنیت ، حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی و اجرای پروژه های مهم عمرانی و زیربنایی در کشور به دست نیروهای متخصص سپاه ، گامی اساسی در آبادانی و افزایش امنیت در کشور است.
******************************* مقام معظم رهبری ، ادامه دهنده گفتمان بنیانگذار انقلاب است " حجت الاسلام کریم سرافراز " نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) نیز در این همایش اظهار داشت: گفتمان امام خمینی(ره) در قالب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ظهور کرده است.
وی افزود:‌ در گفتمان امام راحل (ره) ، بازیگران اصلی در عرصه اجتماعی ، مردم مسلمان و توده های عظیم جوانان مومن و انقلابی هستند. حجت الاسلام سرافراز تأکید کرد: استقبال پرشور مردم و به ویژه جوانان کرمانشاهی از مقام معظم رهبری ، نشان از نفوذ معنوی ولایت فقیه در قلب مردم دارد. وی گفت:اعتماد مردم به مقام معظم رهبری و مسوولان نظام ، راهگشای حل مشکلات و توسعه و آبادانی کشور است. نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) تصریح کرد:‌ رژیم های مرتجع عربی با تمسک به گفتمان اسلام آمریکایی دست به سلاح برده و حمام خون در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند. وی افزود: به یاری خدا با بصیرت جوانان مؤمن و انقلابی در کشورهای منطقه ، خاورمیانه بزرگ اسلامی ایجاد و زمینه برقراری حکومت جهانی اسلام و ظهور منجی عالم بشریت ، حضرت ولی عصر(عج) فراهم می شود. 558/547
۰ نفر