۶ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9252627
T T
۰ نفر

دفاع مقدس تجلی گاه استعداد جوانان ایران است

۶ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9252627
دفاع مقدس تجلی گاه استعداد جوانان ایران است ............................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/1390 سیاسی.دفاعی.دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از دفاع مقدس ملت ایران به عنوان تجلی گاه استعداد جوانان این مرز و بوم یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام "کریم سرافراز" روز جمعه در صبحگاه دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در اردوگاه راهیان نور شهید "حسن درویشی " شهر شوش در استان خوزستان اظهار داشت: جوانان ایران در دفاع مقدس به خودباوری رسیدند و استعداد خود در زمینه های دفاعی ، فنی ، علمی و عمرانی را به جهانیان عرضه کردند. سرافراز با تسلیت ایام شهادت حضرت جواد الائمه (ع) افزود: راویان سرزمین نور ، افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم و اردوهای راهیان نور کارآمدترین نقشه عملی فرهنگی در جنگ نرم دشمن هستند.
وی افزود: اردوهای راهیان نور به عنوان جریان فرهنگی سیال و جاری در بطن جامعه از مهم‌ترین راهبردها و حرکت‌های تعالیم دین است که با الگوگیری از شهدا ، حماسه جاویدان و سرخ عاشورای حسینی را یادآوری می کنند. نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) تصریح کرد:حضور در مناطق عملیاتی، توشه و سنگری آماده برای جنگ فرهنگی در مقابل دشمنان است.
547/7362/558
۰ نفر