۲۵ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9639513
T T
۰ نفر
فیلم مستند پیشگامان هنر نوگرای ایران منتشر شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/25 فرهنگی.هنرهای تجسمی.سایر تهران- فیلم های مستند نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران، استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری به صورت لوح فشرده توسط موزه هنرهای معاصرتهران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا بنا به اعلام موزه هنرهای معاصرتهران ؟ نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران با بیش از 400 اثر از روز 7 آذرماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده است.
این نمایشگاه مروری بر آثار استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری از دوره های مختلف کاری این هنرمندان دارد.
درهمین راستا دو فیلم مستند به مناسبت برپایی این نمایشگاه توسط موزه هنرهای معاصرتهران تهیه و منتشر شده است.
فیلم های مستند استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری در طول برپایی نمایشگاه به نمایش درمی آید. همچنین این فیلم با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
بنا به این گزارش فیلم مستند استاد محمود جوادی پور به مدت 31 دقیقه و فیلم مستند استاد احمد اسفندیاری به مدت 32 دقیقه می باشد.
این فیلم ها شامل گزیده ای از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران، نماهنگ مراسم افتتاحیه پیشگامان هنر نوگرای ایران، معرفی استادان و فیلم مستند زندگی آنان می باشد.
نمایشگاه 'پیشگامان هنر نوگرای ایران ' ، شامل 400 اثر از آثار استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری است که دوره های مختلف کاری این دو هنرمند را شامل می شود.
این نمایشگاه تا پایان روز 30 دی ماه در گالری های موزه هنرهای معاصر تهران دایر است.
***آثار سفال و سرامیک هنرمندان خراسان رضوی در نگارخانه هنر ایران نمایشگاه آثار سفال و سرامیک ونوس و سارا سراب یار با عنوان یادگاری از روز 26 دی ماه ساعت 14:00 در نگارخانه هنر ایران افتتاح می شود.
بنا به اعلام موزه هنرهای معاصرتهران ؟ مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در راستای حمایت از هنرمندان شهرستانی، نمایشگاه آثار سفال و سرامیک ونوس و سارا سراب یار از هنرمندان استان خراسان رضوی را از روز 26 دی ماه ساعت 14:00 در نگارخانه هنر ایران برگزار می کند.
در این نمایشگاه 56 اثر سفال و سرامیک با عنوان یادگاری از این دو هنرمند به نمایش درمی آید.
فراهنگ1918**9173 شماره 034 ساعت 16:40 تمام
۰ نفر