۱۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9644016
T T
۰ نفر
برگزیدگان دومین جشنواره فیلم و عکس های موبایلی معرفی شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/15 فرهنگی.هنرهای تجسمی.سایر تهران- دومین جشنواره فیلم و عکس های موبایلی همراهان شب گذشته با معرفی برگزیدگان در حوزه هنری گیلان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ازحوزه هنری، در بخش مقاله آرام رضا صادقی و نگار رحمانی از تهران و همچنین یوسف ادیبو سیاوش پورطهماسبی از تبریز به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.
همچنین آذر تاجور و نصیبه پوراصغر در جایگاه دوم قرار گرفتند و هیات داوران در این بخش مقاله ای را شایسته رتبه اول ندانست.
در بخش فیلم، از محسن کیان پور از بوشهر، شبنم شاداب از اردبیل و میثم مهرنیا از بجنورد تقدیر شد و داوود زاد مهر رتبه دوم و محمد خاری از بندر گز رتبه سوم را به دست آوردند.
سپس در بخش عکس، از عبدالقادر شمسی از بانه،حمیدرضا ابراهیمی از لنگرود، بهمن خلایقی از اردبیل، حمیدرضا بازرگانی از زنجان ، مهران اصغری از اردبیا ، قدیر وقاری از مشهد و سارا فرجوند از بیجار تقدیر شد.
در بخش عکس با موضوع طبیعت و محیط زیست، محمد فنایی از کرج، محمد شناور ماسوله و هدیه سقط چی از رشت به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
همچنین در بخش عکس با موضوع آیین ها و باورداشت ها، مرضیه باقریاز ملایر، حمید لاچینی از قزوین و مرضیه حیدری از رودبار حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
جوایز بخش زندگی اجتماعی نیز به ترتیب به بابک کهزاد بیگی از تهران، محمد براتی از بیرجند و لطیف فتاحی و جوایز بخش طنز نیز به بهنام صدیقی از ساری، مهدی وافی از رشت و رضا قلیچ خانی رسید.
رسول اولیازاده، مهرداد اسکویی، علی قربانی، رضا مجلسی و شباب گلچین داوران بخش عکس و فیلم جشنواره را تشکیل می دادند.
منطقه خزر حوزه هنری گیلان با مشارکت خانه عکاسان ایران دومین جشنواره سراسری فیلم و عکس های موبایلی همراهان و همایش چالش ها و کارکردهای فرهنگی موبایل را برگزار کرده است.
فراهنگ 1588**9173** شماره 057 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر