۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 9646641
T T
۰ نفر

پایگاه خبری تحلیلی نهال راه اندازی شد

۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 9646641
پایگاه خبری تحلیلی نهال راه اندازی شد # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/02/01 فرهنگی.فناوری.راه اندازی سایت.نهال مدیر مسئول پایگاه خبری ـ تحلیلینهال،از راه اندازی این پایگاه خبری در راستای اطلاع رسانی و کمک به حاکمیت دولت اسلامی خبر داد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسا نیوز،حجت الاسلام محسن آشتیانیبا بیان این مطلب افزود: به منظور پاسخ گویی به نیازهای جامعه و برخورداری از رسانه پاک، اقدام به تاسیس این پایگاه خبری ـ تحلیلی کردیم.
وی گفت : با توجه به گستردگی،رشد و سرعت ارتباطات یکی از دغدغه های مهم اندیشمندان و نخبگان دلسوز جوامع امروزی،پیامدهای منفی رشد سریع ارتباطات و سوء استفاده اربابان رسانه برای نیل به اهداف منفعت طلبانه خویش است.
آشتیانی اظهار داشت: انفجار اطلاعات و بمباران خبری مخاطبین، امروزه به یکی از مهم ترین مباحث در میان اندیشمندان جامعه مبدل شده است ؟ چرا که انتقال اخبار و تحلیل های متفاوت و بیشمار در اندک زمان، قدرت تحلیل را از مخاطبان ربوده و به آنها حتی فرصت تحقیق در مورد صحت و سقم اخبار و یا میزان قوت تحلیل ها را نمی دهد. وی گفت: جامعه اسلامی ما نیز از پیامدهای این دستاورد بشری مستثنی نیست و همواره دلسوزان جامعه با نگرانی خاصی به دنبال حل این معضل می باشند. مدیر مسئول پایگاه خبری ـ تحلیلینهال افزود: بدین منظور عده ای از اندیشمندان و صاحب نظران دینی، اجتماعی و سیاسی برای پاسخ گویی به نیازهای جامعه به برخورداری از رسانه پاک، اقدام به تاسیس این پایگاه خبری ـ تحلیلی نموده اند. وی گفت: استقلال از احزاب و تشکل های سیاسی، نقد منصفانه و به دور از غرض ورزی، تعهد به مخاطبین در جهت به روز نگاه داشتن اخبار و تحلیل های سیاسی و اجتماعی مبتنی بر ارزش های اسلامی و ملی، استفاده از نظرات اندیشمندان دینی، اجتماعی و سیاسی و احترام به سلیقه ها و نگاه های متفاوت افراد جامعه، از اهداف راه اندازی این پایگاه است. علاقه مندان برای مشاهده این پایگاه خبری می توانید به نشانی اینترنتی com.nahaliran.//www:http مراجعه نمایند. 1918
۰ نفر