۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9817865
T T
۰ نفر
برگزاری تمامی مسابقات کشوری در ورزشگاه یادگار امام وجود ندارد .............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 ورزش.داخلی.فوتبال تبریز- رئیس تربیت بدنی شهرستان تبریز گفت: برگزاری تمامی مسابقات فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) وجود ندارد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حبیب ستوده نژاد در نشست مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی با مدیران عامل باشگاه های استان، افزود: اگر تمامی مسابقات لیگ های برتر و دسته یک فوتبال در این ورزشگاه برگزار شود تراکتورسازی و شهرداری باید برای فصل بعد به دنبال ورزشگاه جدیدی برای انجام مسابقات خانگی خود باشند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر دو تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک، یک تیم در دسته دو و دو تیم در دسته سه رقابت های کشوری حضور دارند و برگزاری دیدارهای خانگی این تیم ها در یادگار امام امکان ندارد و به زمین چمن لطمه وارد می کند.
ستوده نژاد گفت: با هماهنگی های انجام شده مسابقات لیگ دسته سه در زمین شهرستان اسکو، و دسته دو در زمین شهرداری برگزار می شود اما برای برگزاری رقابت های لیگ یک توافقی حاصل نشده است.
وی اضافه کرد: البته مکاتباتی هم با مسئولین سپاه عاشورا به منظور واگذاری زمین چمن آن صورت گرفته و در صورت موافقت تیم تراکتورسازی که تمریناتش در این زمین انجام می شود رقابت های لیگ یک نیز در این زمین چمن برگزار خواهد شد.
در نشست مدیرکل تربیت بدنی با مدیران عامل باشگاه های استان مدیرعاملان باشگاه های تراکتورسازی، شهرداری، گسترش فولاد، ماشین سازی، سهند و مس سونگون و همچنین نمایندگان هیات فوتبال حضور داشتند.
7233/593
۰ نفر