مراسم تشییع پیکر «آتیلا پسیانی» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون؛ صبح پنجشنبه (۲۰ مهر ۱۴۰۲) با حضور جمعی از هنرمندان از مقابل پهنه رودکی تهران برگزار شد. «آتیلا پسیانی» پس از یک دوره تحمل و مبارزه با بیماری سرطان (جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲) در ۶۶ سالگی در فرانسه چشم از جهان فروبست.

در این مراسم «اکبر زنجان‌پور»، «بهمن فرمان آرا»، «مسعود جعفری جوزانی»، «رضا بنفشه خواه»، «داریوش فرهنگ»، «ایرج راد»، «رضا بابک»، «حسین دهقان نسب»، «ایرج طهماسب»، «حمید جبلی»، «منوچهر شاهسواری»، «رضا کیانیان»، «محمد چرمشیر»، «محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «سیروس مقدم»، «هوتن شکیبا»، «رامبد جوان»، «حسین پاکدل»، «عاطفه رضوی»، «بهناز جعفری»، «محسن کیایی»، «صابر اَبَر» و دیگر بازیگران و فعالان حوزه سینما و تئاتر حضور داشتند. 

۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد رضا زمانیان ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    سلام و عرض ادب درود خدا بر تو ، جسم پاکت و روح آزادی بخشت این روح ه تو همیشه در طول زمان آزادی بخشی و آزادی دوستی را گاهی حتی با تحمل غم از طرف بقیه در طول بازی هایه زیبایت به ارمغان می آورد ، گاهی حتی میشد روحیه تحمل غم تو را در بین سریال ها و فیلم هایت را به چشم دید ، حتی گاهی میشد حس کرد که شاید از پشت صحنه چندان رضایتی به این روحیه آزادی بخشیت نداشتند ، ولی مردانگیت در آزادی بخشیت را میتوانست به وفور حس کرد . خدا از تو راضی باشد ای مرد آزادی بخش . بسم الله الرحمن الرحیم بنده احمد رضا زمانیان از خبرگزاری ایرنا هم سپاس دارم که برایه چنین مراسمی ، در آنجا حضور به عمل رساندند، و البته اگر امکان پذیر بود بازخورد من در خواندن و دیدن خبر این موضوع را به اطلاع عزیزان ایشون برسانید. یک دلسوز آتیلا