فرشاد طهماسبی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ملاقات عمومی استاندار چهار محال و بختیاری مشکلات مردم با حضور مدیران کل مرتبط از جمله جهاد کشاورزی، آب منطقهای، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دامپزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.
وی اظهار کرد: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص محور اشتغال، وام، آب کشاورزی و واگذاری زمین از محل زمینهای بود که مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامهریزی انجام شده نامهها ودستور استاندار در خصوص مشکلات این افراد پس از ثبت در سامانه سامد از طریق پیامک به افراد اعلام میشود و نتیجه کار هرچه باشد در این سامانه به ثبت میرسد.
وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
طهماسبی اظهار داشت: سفرهای استانی رییسجمهور و اعضای هیات دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.
نظر شما