یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مبنای کار اصلی بسیج و سپاه در زمان حال تعامل جدی با مسئولان برای خدمت به آحاد مردم است .

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی، روز دوشنبه در سفر به بهاباد در جمع امام جمعه و مسئولان این شهرستان افزود: هیچ ارزشی مهمتر از کار جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم نیست.

وی به اهمیت کار جهادی و انقلابی در سایه تعامل بسیج با مسئولان به خصوص در مناطق محروم و دوردست استان اشاره و گفت: تاکنون گروه‌های جهادی و مردمی برای محرومیت‌ زدایی اقدامات قابل توجهی را در زوایای مختلف انجام دادند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: حضور گروه‌های جهادی مردمی و بسیجی در عرصه‌های عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی یک اولویت در بسج و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

زارع کمالی به توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار و اروپایی‌ها برای شکست اهداف کشور ما وارد جنگ ادراکی و شناختی شده‌اند و باید همه هوشیار باشیم.

وی گفت: ایجاد امید و اعتماد در جامعه با فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی توسط گروه‌های مردمی جهادی نقش مهمی در شکست اهداف استکبار دارد.

همچنین امام جمعه بهاباد با قدردانی از فعالیت گروه‌های جهادی به اهمیت کار فرهنگی در کنار امور عمرانی و محرومت زدایی در این شهرستان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: محرومیت زدایی و خدمت مخلصانه به مردم توسط بسیجیان یک افتخار بزرگ است و باید با همکاری مسئولان و مردم قوت یابد.

وی به جها تبیین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه باید گروه‌های جهادی و انقلابی را برای خدمت به مردم مناطق محروم بیش از گذشته یاری دهند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.