فرمانده سپاه یزد: مبنای کار بسیج تعامل با مسئولان برای خدمت است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مبنای کار اصلی بسیج و سپاه در زمان حال تعامل جدی با مسئولان برای خدمت به آحاد مردم است .

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی، روز دوشنبه در سفر به بهاباد در جمع امام جمعه و مسئولان این شهرستان افزود: هیچ ارزشی مهمتر از کار جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم نیست.

وی به اهمیت کار جهادی و انقلابی در سایه تعامل بسیج با مسئولان به خصوص در مناطق محروم و دوردست استان اشاره و گفت: تاکنون گروه‌های جهادی و مردمی برای محرومیت‌ زدایی اقدامات قابل توجهی را در زوایای مختلف انجام دادند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: حضور گروه‌های جهادی مردمی و بسیجی در عرصه‌های عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی یک اولویت در بسج و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

زارع کمالی به توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار و اروپایی‌ها برای شکست اهداف کشور ما وارد جنگ ادراکی و شناختی شده‌اند و باید همه هوشیار باشیم.

وی گفت: ایجاد امید و اعتماد در جامعه با فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی توسط گروه‌های مردمی جهادی نقش مهمی در شکست اهداف استکبار دارد.

فرمانده سپاه یزد: مبنای کار بسیج تعامل با مسئولان برای خدمت است

همچنین امام جمعه بهاباد با قدردانی از فعالیت گروه‌های جهادی به اهمیت کار فرهنگی در کنار امور عمرانی و محرومت زدایی در این شهرستان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: محرومیت زدایی و خدمت مخلصانه به مردم توسط بسیجیان یک افتخار بزرگ است و باید با همکاری مسئولان و مردم قوت یابد.

وی به جها تبیین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه باید گروه‌های جهادی و انقلابی را برای خدمت به مردم مناطق محروم بیش از گذشته یاری دهند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha