کرمانشاه- ایرنا- مسوولان قضایی استان کرمانشاه روز جمعه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در مصلی‌های نماز جمعه در قالب برپایی ۳۴ میز خدمت به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان رسیدگی کردند و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها را صادر نمودند.

به گزارش ایرنا؛ با حضور مسئولین قضایی استان کرمانشاه و ادارات و سازمانهای مرتبط به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در مرکز استان کرمانشاه و سایر حوزه های قضائی و ادارات و سازمانهای مرتبط ۳۴ میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه برگزار شد و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان رسیدگی و دستور مقتضی صادر شد.

در مرکز استان که با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از معاونینش و روسای ادارات و سازمانهای تابعه برگزار شد به مشکلات ۱۶۵ نفر رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: میز خدمت امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در مرکز استان و همه شهرستانها و نیز مساجد اهل تسنن با حضور مسئولان ارشد قضایی استان برگزار شد.

«پرویز توسلی‌زاده» اظهار کرد: ارتباط بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلات آنها کمک می کند مسئولین در جریان امور قرار گیرند و به رفع مشکلات بهتر و بیشتر کمک کنند.

وی اضافه کرد: از اولویت های اصلی و اساسی ما در دادگستری استان همین امور و ارتباط مستقیم با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: فهوای سخنان رئیس قوه قضاییه خدمت و ارتباط با مردم است و در استان کرمانشاه با انجام ۵۳۰ هزار ملاقات طی چهار سال گذشته گواه این امر است.

وی ادامه داد: این ملاقات ها به منظور حل مشکلات قضایی مردم و یا اقناع آنها برای پذیرش رای صورت می گیرد و هدف بالا بردن سرمایه اجتماعی است که خوشبختانه حاصل شده است.

همچنین امروز «شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در مسجد شافعی شهر کرمانشاه حاضر شد و به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز سخنرانی کرد.

همچنین دادستان کرمانشاه و معاونان وی در این مسجد میز خدمت برپا کردند و به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی برادران اهل تسنن رسیدگی کردند و دستورات لازم را صادر نمودند.