«شهرام کرمی» سکان دستگاه قضایی استان کرمانشاه را عهده‌دار شد

کرمانشاه - ایرنا - با حضور حجت الاسلام «محمد مصدق» معاون اول قوه قضائیه امروز شنبه با برگزاری آیینی «شهرام کرمی» به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه معرفی و از خدمات «پرویز توسلی‌زاده» قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور جمعی از مسوولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه دستگاه قضایی، گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود عدالت قاطع، بی ملاحظه، فراگیر و امیدوارکننده را که در آن افراد ضعیف جامعه با افراد مقتدر با هم یکسان دیده شوند را در اولویت قرار دهد.

حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان افزود: براساس این فرمایشات، مجموعه دستگاه قضا باید انقلابی باشند نه اینکه تندرویی کنند بلکه عادلانه، خردمندانه و دلسوزانه عمل کنند.

وی اضافه کرد: یکی از خواسته های مردم و دغدغه آنان چاره اندیشی، برنامه ریزی و پیدا کردن راهکارهای جدید برای مقابله رشد فزاینده جرایم خشن در جامعه از قبیل انواع شرارت، قتل و احساس ناامنی شهروندان در مورد اموال و سرمایه شان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

«شهرام کرمی» سکان دستگاه قضایی استان کرمانشاه را عهده‌دار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: جامعه محور بودن برنامه های قوه قضاییه با ارتباط برقرار کردن با اصحاب فکر، نخبگان و حقوق دانان مجرب و استفاده از خرد جمعی در کنار مبارزه با مفاسد چه در درون و چه بیرون سازمان از مطالبه های مردم است.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: در زمینه مبارزه با فساد برون سازمانی باید فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب نسبت به سران سه قوه مورد توجه و عمل قرار گرفته و در این راه تصویر رسانه ای مناسبی به جامعه ارایه شود.

وی یادآور شد: بر همین اساس اگر با فساد مبارزه ای شد باید به مردم اطلاع رسانی شود تا اعتماد آنها بالاتر رود و مردم بدانند دستگاه قضا به طور قاطعانه با افراد مفسد و اشرار برخورد می کند.

مصالحه به فرهنگ عمومی استان تبدیل شده است

رییس کل سابق دادگستری استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان بخشی از عملکرد چند ساله خود در استان گفت: خوشبختانه با فرهنگ سازی خوبی که در این مدت در استان انجام شده امر مصالحه به یک فرهنگ عمومی در پرونده های قضایی تبدیل شده است.

«شهرام کرمی» سکان دستگاه قضایی استان کرمانشاه را عهده‌دار شد

پرویز توسلی‌زاده افزود: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در دادگستری استان انجام شده است رتبه بیست و یکم دادگستری کرمانشاه به رتبه چهارم ارتقا یافته است.

وی در بحث ملاقات‌های مردمی نیز تاکید کرد: استان کرمانشاه در این زمینه همواره جزو سه استان اول کشور است به طوری که از شهریور ۱۳۹۸ تاکنون حدود ۵۲۹ هزار ملاقات با مردم توسط مسئولین قضایی استان کرمانشاه با هدف گره گشایی از مشکلات مردم و یا اقناع آنها صورت گرفته است.

توسلی‌زاده افزود: طی ۳۴ سال خدمت در دستگاه قضایی همواره تلاش کرده ام تا بر پایه قانون و شرع حرکت کنم و در این راستا تلاش کرده ام فضایی توام با آرامش را برای همکارانم نیز در دستگاه قضایی بوجود آورم.

«شهرام کرمی» سکان دستگاه قضایی استان کرمانشاه را عهده‌دار شد

در ادامه این مراسم شهرام کرمی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه معرفی و حکم خود را از معاون اول دستگاه قضایی دریافت و از خدمات پرویز توسلی زاده که به افتخار بازنشستگی نایل آمده بود قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha