بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی گفت: این اداره کل از ابتدای تیر امسال تاکنون سه هزار و ۷۲۵ فقره گذرنامه برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در استان تحویل داد.

رامین خرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقدمات و زمینه ارائه خدمات پستی با توجه به استقبال مردم استان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین فراهم شد تا در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌ها تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین در توزیع به موقع گذرنامه‌هاست و همکاران ما در مدت زمان باقیمانده تا اربعین حسینی به صورت نذر خدمت مشغول رهسپاری و توزیع گذرنامه‌های مردم خواهند بود.

سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی اضافه کرد: تعداد باجه‌های پاسخگویی در نواحی پستی استان برای پیگیری درخواست گذرنامه افزایش یافت و این باجه‌ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین سالار شهیدان(ع) از همه شهروندان خواست در صورت داشتن تقاضای صدور و یا تمدید گذرنامه هر چه سریع تر اقدام کنند.

خرمی تصریح کرد: گذرنامه‌ها در ایام عادی ۲ تا سه روزه توزیع می‌شود ولی در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم تا هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع شده است.