۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85119367
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت در پست خراسان‌شمالی معطل مانده است

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت در باجه‌های اداره پست استان معطل مراجعه مالکان برای دریافت آن است.

سیدرضا احمدنیا روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مالکان این کارت سوخت انتظار می رود هرچه زودتر به دفاتر پستی مراجعه کنند.

وی افزود: کارت سوخت ثبت نام شده از سوی مالکان خودرو برای تحویل به درب منزل آنان ارسال می‌شود و در صورت حضور نداشتن گیرنده در محل، اشتباه بودن آدرس ثبت شده و یا تغییر محل سکونت گیرندگان، کارت سوخت برگشت داده شده و در باجه معطله مراکز پست نگهداری می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ۶۶ درصد از سوخت گیری های بنزین در استان با کارت سوخت شخصی انجام می شود گفت: اکنون ۳۴ از درصد سوخت‌گیری بنزین با استفاده از کارت سوخت جایگاه‌ها انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: مالکان خودرو در صورت جاگذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

براساس این گزارش نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مکلف کردند که حداقل ۹۰ درصد خودروهای بنزین سوز و ۹۵ درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفا از کارت های سوخت مختص خودرو در جایگاه های سوخت استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha