کرج- ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار با بیش از ۴۰۰ رول پشم شیشه خارجی قاچاق در شهرستان اشتهارد این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقدار قابل توجهی رول پشم شیشه خارجی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۰۰ رول پشم شیشه خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته کشف کردند.

هداوند با بیان اینکه در این زمینه یک نفر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو درکرج



جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم داخل خودرو درحین سرقت در شهرستان کرج دراین استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات خودرو در منطقه حصارک بالا شهر کرج، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار کلانتری۳۲ حصارک بالا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات خودرو درحین سرقت شدند.

نادربیگی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری، در مواجهه با مستندات پلیس ۲۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برچسب‌ها