۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85233064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۴۲ تن شکر قاچاق در البرز

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85233064
کشف ۱۴۲ تن شکر قاچاق در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش پلیس این استان بیش از ۱۴۲ تن شکر قاچاق در شهرستان کرج دراین استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار " حمید هداوند" روز سه شنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق به کشف دپوی شکر قاچاق خارج از توزیع شبکه در شهر کرج شدند.
وی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش شکرهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی معرفی شد.

واژگونی موتور سیکلت ۲ فوتی برجای گذاشت

کشف ۱۴۲ تن شکر قاچاق در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از فوت ۲ جوان به دلیل واژگونی موتور سیکلت در محدوده شاهین ویلا کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ "حمدالله رحمتی پور" گفت: به دنبال دریافت گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه واژگونی موتور سیکلت در محدوده میدان باهنر شاهین ویلا کرج، بلافاصله عوامل پلیس راهور برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم توانایی راکبش در کنترل وسیله نقلیه دچار واژگونی شده و راکب و سرنشین آن به شدت آسیب دیده اند.
رحمتی پور اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه علی رغم تلاش کادر درمان این افراد به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha