اهواز - ایرنا - دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: ۱۳ ورزشکار و ۶ مربی خوزستانی تیم‌های ملی را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو همراهی می‌کنند.

ابرهیم غرباوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در این رقابت‌ها "شهلا حدیدی"، "امان‌الله پاپی"، "صادق بیت‌سیاح"، "عرفان بندری"، "هاشمیه متقیان"، "حنان کعب‌عمیر" و "الهام صالحی" به عنوان ورزشکار و "زهرا کرم‌زاده" و "مهدی فارسی" به عنوان مربی، تیم ایران را همراهی می‌کنند.

وی افزود: در رشته گلبال "مریم حسام‌آبادی" و "آرزو حاجیان" به عنوان ورزشکار و مربی برای ایران به میدان می‌روند، همچنین در رشته شطرنج نابینایان "حمزه مصلح رشت‌آبادی" پیراهن تیم کشورمان را به تن می‌کند.

دبیر هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: در رشته دو و میدانی نابینایان "ماشاءالله طاهری" به عنوان مربی، در رشته جودو کم‌بینایان و نابینایان "سید امید جعفری" و در رشته وزنه‌برداری جانبازان و معلولان "احمد امین‌ زاده" همراه تیم ایران هستند.

وی ادامه داد: حسین امیری به عنوان مربی در رشته تیراندازی جانبازان و معلولان حضور خواهد داشت همچنین "غلامرضا رحیمی" در رشته تیراندازی با کمان برای تیم ملی به میدان می‌رود و "رضا رشنو"و "علیرضا مکوندی" به عنوان ورزشکار و مربی در رشته دوچرخه‌سواری با دیگر حریفان به رقابت می‌پردازند.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با ۲۱۱ ورزشکار و در ۱۶ رشته ورزشی در بخش مردان و ۱۱ رشته ورزشی در بخش زنان در این دوره بازی‌ها شرکت می‌کند.

برچسب‌ها