۲ خوزستانی به تیم‌های ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان و بسکتبال باویلچر فراخوانده شدند

اهواز - ایرنا - دبیر هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: ۲ ورزشکار مطرح خوزستانی با تشخیص کادر فنی به تیم های ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان و بسکتبال باویلچر کشورمان دعوت شدند.

ابراهیم غرباوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان به منظور کسب آمادگی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو از دهم تا ۳۰ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون دنبال می‌شود که احمد امین زاده از خوزستان در این اردو حاضر است.

وی افزود: همچنین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در رقابت های جهانی امارات از دهم تا ۱۶فروردین ماه در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود که فالح عیاشی دیگر ورزشکار خوزستانی تیم ملی را در این اردو همراهی می کند.

دبیر هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: ورزشکاران استان در طول سالیان گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و همین امر موجب شده تا همواره جزو هیات های برتر کشور باشیم.

وی افزود: یکی از اولویت های ما در سال جدید توجه به امر استعدادیابی است و سعی می کنیم جامعه ورزشکاران تحت پوشش هیات را توسعه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha