حمایت صنایع از ساختار کلان ورزش بروز استعدادها در خوزستان را فراهم می‌کند

اهواز - ایرنا - مشاور استاندار خوزستان در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان، شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف گفت: صنایع موجود در استان، حمایت خود از ساختار کلان ورزش را افزایش دهند تا زمینه بروز استعدادها فراهم شود.

مهدی عرفانی فر روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با وجود صنایع مختلف در استان با فعال‌کردن برخی از رشته‌های خاص، می‌توان درآمد مناسبی در حوزه ورزش کسب کرد و صنایع با وجود استعدادهای خاص خوزستان، در حوزه تجهیزات و نیازهای ورزشی ورود کنند.

وی با اشاره به تاکید استاندار خوزستان بر فعالسازی شاخه‌هایی از اقتصاد برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی گفت: توجه به استعدادهای ورزشی استان، تحولات مطلوبی در حوزه اجتماعی را به وجود می‌آورد که در این زمینه همواره انتظار می‌رود تا صنایع با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

مشاور استاندار خوزستان افزود: با وجود تولیدات مناسب در حوزه لباس ورزشی در استان، فعالیت در حوزه برندینگ و مارکتینگ، عملکرد بهتری را رقم می زند.

حمایت صنایع از ساختار کلان ورزش بروز استعدادها در خوزستان را فراهم می‌کند

عرفانی‌فر با اشاره به ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در خوزستان بیان کرد: قهرمانان متعدد استان در بخش درآمدزایی با مشکل مواجه هستند که ورود کردن صنایع این مشکل را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

مشاور استاندار خوزستان در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان، شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف در بخش دیگری از سخنان خود به حضور دانش بنیان‌ها در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: نوآوری و ایده‌های دانش بنیان‌ها همواره کارساز بوده و اتصال آنها به بخش ورزش، موفقیت‌های خوبی به همراه خواهد داشت.

وی توضیح داد: در خوزستان فضا برای فعالیت در رشته اتومبیلرانی به ویژه خودروهای آفرودی فراهم است به گونه‌ای که می‌توان به قطب آفرود کشور تبدیل شد.

حمایت صنایع از ساختار کلان ورزش بروز استعدادها در خوزستان را فراهم می‌کند

عرفانی فر تصریح کرد: با توجه به منابع آبی و سواحل متعدد در استان می‌توان زمینه گردشگری آبی در نقاط مختلف استان را فراهم کرد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه ورزشی "عزت و پیشرفت" با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی روز ۲۴ مهرماه در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha