یزد- ایرنا- شهردار حمیدیا یزد گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه پارسال صرف اجرای بیش از ۶۰ طرح عمرانی مختلف شامل پارک‌ها، بوستان‌ها، زیباسازی و پیاده‌رو سازی در سطح این شهر شد.

" مرادعلی الله‌وردی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبارات شامل کمک‌های بخش دولتی و از محل درآمد شهرداری که طبق مقررات برای اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم هزینه شد.

وی از همکاری خوب مردم شهر حمیدیا با شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: طرح‌های عمرانی همراه با پیوست فرهنگی محور اقدامات شهرداری است.

این مسئول بیان کرد: ساماندهی بلوار شهید دشتی در سه فاز به دلیل رفت و آمد زیاد جزو طرح‌های اولویت دار است که امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

الله دادی گفت: در شهر حمیدیا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارگاه و واحد مزاحم شهری به خصوص در بلوار دشتی وجود دارد که انتقال آنها به مکان جدید در اولویت است.

وی بیان کرد: برای انتقال کارگاه‌های مزاحم و آلاینده شهری زمینی در وسعت ۲۹ هکتار پیش بینی و جانمایی شده که با تخصیص و تامین اعتبار برای انجام آن کار صورت می‌گیرد.

شهردار شهر حمیدیا اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم به خصوص مسافران و میهمانان نوروزی مکان‌های مختلفی برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در حال انجام وظایف هستند.

الله دادی تصریح کرد: ۲۰ پارک درون محله‌ای در شهر حمیدیا در کنار چندین پارک بزرگ اصلی سالانه به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: کاشت هشت هزار گل زینتی و بهاری، هفت هزار اصله درخت و همچنین توزیع سه هزار نهال بین شهروندان در راستای توسعه فضای سبز انجام شد.

شهر حمیدیا حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است، این شهر از محله‌های رحمت‌آباد ، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر ، شهرک لاله تشکیل شده‌است.