۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبر: 85426432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزارو ۸۰۰ میلیارد ریال صرف مسائل عمرانی شهر حمیدیا یزد شد

یزد- ایرنا- شهردار حمیدیا یزد گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه پارسال صرف اجرای بیش از ۶۰ طرح عمرانی مختلف شامل پارک‌ها، بوستان‌ها، زیباسازی و پیاده‌رو سازی در سطح این شهر شد.

" مرادعلی الله‌وردی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبارات شامل کمک‌های بخش دولتی و از محل درآمد شهرداری که طبق مقررات برای اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم هزینه شد.

وی از همکاری خوب مردم شهر حمیدیا با شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: طرح‌های عمرانی همراه با پیوست فرهنگی محور اقدامات شهرداری است.

این مسئول بیان کرد: ساماندهی بلوار شهید دشتی در سه فاز به دلیل رفت و آمد زیاد جزو طرح‌های اولویت دار است که امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

الله دادی گفت: در شهر حمیدیا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارگاه و واحد مزاحم شهری به خصوص در بلوار دشتی وجود دارد که انتقال آنها به مکان جدید در اولویت است.

یکهزارو ۸۰۰ میلیارد ریال صرف مسائل عمرانی شهر حمیدیا یزد شد

وی بیان کرد: برای انتقال کارگاه‌های مزاحم و آلاینده شهری زمینی در وسعت ۲۹ هکتار پیش بینی و جانمایی شده که با تخصیص و تامین اعتبار برای انجام آن کار صورت می‌گیرد.

شهردار شهر حمیدیا اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم به خصوص مسافران و میهمانان نوروزی مکان‌های مختلفی برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در حال انجام وظایف هستند.

الله دادی تصریح کرد: ۲۰ پارک درون محله‌ای در شهر حمیدیا در کنار چندین پارک بزرگ اصلی سالانه به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: کاشت هشت هزار گل زینتی و بهاری، هفت هزار اصله درخت و همچنین توزیع سه هزار نهال بین شهروندان در راستای توسعه فضای سبز انجام شد.

شهر حمیدیا حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است، این شهر از محله‌های رحمت‌آباد ، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر ، شهرک لاله تشکیل شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha