اصفهان-ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: استاندار جدید اصفهان در فرایند انتصاب‌ها حواشی را کنار زده و مبنا را بر اصل شایسته‌سالاری قرار داده است.

به گزارش ایرنا اکبر صالحی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه معاونان جدید استانداری اصفهان افزود: مساله این است که پس از شکل‌گیری دولت‌ها آنطور که باید از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و شایسته‌سالاری نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که انتصابات جناحی و سهم‌خواهانه و گماردن مدیران پروازی در مسوولیت‌های مهم، آفت دولت‌داری است اما استاندار جدید اصفهان با عبور از این این رویکردها، بدنبال کار اصولی برای رسیدن به اهداف مهمتر است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان افزود: سابقه مدیریتی مهدی جمالی نژاد در سطح ملی در کنار برخورداری از رویحه مردمداری و صبوری، اجرای فرایندها را سرعت می‌بخشد.

صالحی با بیان‌اینکه باید از این فرصت برای ارتقای وضعیت استان بهره برد، افزود: انسجام افکار و دل‌ها و رویکرد همسوگرایانه نسبت به سکانداری جمالی‌نژاد مسیر همواری برای ارتقای امنیت در استان و تمرکز روی چشم اندازها تعریف شده است.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: امنیت تسهیلگر رشد و توسعه استان است و باید مراقب و هوشیار بود تا انبوه مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اصفهان، امنیتی و هزینه‌بر نشود.

وی افزود: تقویت روحیه ولایت‌پذیری، نقش‌آفرینی اقشار مردم و تلاش برای جذب همه دیدگاه‌ها و سلایق در ارتقای سطح امنیت موثر است.

صالحی با بیان‌اینکه انقلاب و ولایت متعلق به گروه و جریان خاصی نیست، افزود: در مسوولیت جدید خدمتگزار همه مردم با هر نوع دیدگاه و تفکر هستیم و بر این باوریم که امنیت مستلزم همدلی و هم‌افزایی است.

در این آیین با احکامی جداگانه از سوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، ایوب درویشی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، اکبر صالحی بعنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست، غلامرضا کیهانپور بعنوان مشاور استاندار در امور پیگیری‌های ویژه، سیدجمال‌الدین صمصام شریعت بعنوان مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت‌نژاد بعنوان مشاور استاندار معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های معاونان پیشین استانداری از جمله محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان قدردانی شد.

برچسب‌ها