۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81842922
T T
۰ نفر
قم قطب توليد موتورسيلكت كشور است

قم - ايرنا - مديركل دفترهماهنگي امور استانهاي سازمان ملي استاندارد ايران با تاكيد برجايگاه توليد موتورسيكلت به عنوان قطب صنعتي درقم گفت: با به كار گيري فناوري هاي روز در خطوط توليد داخلي مي توان شاهد رشد صنعت موتورسيكلت در كشور و منطقه باشيم.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از اداره كل استاندارد قم، فريدون بلغاري در بازديد از خطوط توليد واحد توليدي نيرو موتورشيراز در استان قم،افزود: جايگاه اين صنعت در استان با توجه به حضور 20 واحد توليدي و 99 نام تجاري كه بيش از 40 درصد كل توليدات كشور را شامل مي شود ، يك جايگاه ملي و از ويژگي هاي بارز استان است و بايد در جهت رشد و پيشبرد اهداف آن ، تلاش مضاعف صورت پذيرد.
وي همچنين با اعلام آمادگي سازمان در جهت همكاري با صنعت موتور سيكلت، اظهار كرد: واحد توليدي نيرو موتور شيراز و همه واحد هاي فعال در اين عرصه بايستي ضمن همكاري تنگاتنگ با سازمان ملي استاندارد ايران ، مشاركت فعال تري در تدوين و تجديد نظر و ارتفاء سطح استاندارد هاي مرتبط با موتور سيكلت داشته باشند.
بلغاري ابراز اميدواري كرد: در آينده گام هايي در جهت حل موانع و مشكلات پيش روي اين صنعت در سازمان ملي استاندارد برداشته شود.
منصور فرزانه مديركل استاندارد قم و كارشناسان استاندارد استان نيز به همراه بلغاري ، از خطوط توليدي واحد توليدي نيرو موتور شيراز بازديد كردند.ك/1
/8138/ 6133/