۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81845422
T T
۰ نفر
نتیجه بازی دو تیم والیبال متین و ثامن مشهد به دلیل تخلف تیم مشهدی باید تغییر كند

تهران – ایرنا – مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین صالحین ورامین گفت: نتیجه كلی و نهایی دیدار دو تیم والیبال متین ورامین و ثامن مشهد به دلیل تخلف محرز تیم مشهدی در استفاده همزمان از سه بازیكن خارجی باید به سود تیم متین تغییر كند.

مجید بذرافشان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ثامن مشهد در دیدار شب گذشته خود با متین كه در ورامین برگزار شد بر خلاف آئین نامه سازمان لیگ برتر والیبال از سه بازیكن خارجی به طور همزمان استفاده كرد كه مسئولین برگزاری مسابقات پس از اطلاع از تخلف، تنها نتیجه ست اول را به نفع تیم متین تغییر دادند كه این جریمه بایدسنگین تر در نظر گرفته شود.
وی اظهار كرد: طبق آئین نامه FIVB جریمه این اشتباه شكست سه بر صفر تیم تخلف كننده است نه اینكه تیم متخلف تنها در یك ست بازنده اعلام شوند.
وی گفت: شكایت خود را در این خصوص از طریق فدراسیون پیگیری خواهیم كرد تا قانون FIVB اجرا شود.
بذر افشان تاكید كرد: اعتقاد داریم براساس آئین نامه لیگ والیبال اعتقاد دارد كه نتیجه مسابقه متین ورامین و ثامن الحجج به دلیل تخلف ثامن باید 3 بر صفر به سود تیم والیبال متین اعلام شود و در این خصوص اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ والیبال اعلام كرده ایم.
تیم های صالحین ورامین و ثامن الحجج خراسان عصر چهارشنبه در هفته هفتم لیگ برتر در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یكدیگر رفتند، در این دیدار تیم ثامن در ست اول بر خلاف آئین نامه لیگ برتر والیبال ، از سه بازیكن خارجی استفاده كرد كه پس از اطلاع مسئولین از این تخلف، با آن كه تیم مشهدی نتیجه را 25 بر 23 به سود خود تمام كرده بود ، نتیجه این ست با باخت فنی 25 بر صفر به سود تیم متین اعلام شد.
این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یك به سود تیم والیبال ثامن مشهد به پایان رسید.
بر اساس آیین نامه سازمان لیگ تیم های والیبال می توانند از سه بازیكن خارجی در تیم خود بهره ببرند اما در زمین مسابقه تنها دو بازیكن خارجی می تواند همزمان حضور داشته باشد.
تهرام/7254// 1625
۰ نفر