۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81845585
T T
۰ نفر
زمزمه هاي جدائي توني از تراكتور/ هشت بازيكن در نيم فصل مي روند!

تبريز- ايرنا- سرمربي پرتغالي تيم فوبتال تراكتورسازي تبريز با بيان اينكه شرايط باشگاه بسيار سخت شده است، تلويحا' زمزمه جدائي از اين تيم سر داد و گفت: من هر موقع بخواهم مي روم و اين زمان شايد فردا باشد كه اميدواريم چنين شود.

توني اوليويرا روز پنج شنبه دركنفرانس خبري قبل از بازي با سياه جامگان مشهد، با انتقاد شديد از وضعيت عمومي باشگاه تراكتورسازي در فصل جاري ليگ برتر، از اينكه سخت ترين شرايط طي چهار نوبت سرمربيگيري در اين تيم را سپري مي كند ابراز گلايه و تاسف كرد.
وي گفت: آيا مردم و هواداران تراكتور مي دانند هفت تا هشت بازيكن اصلي اين تيم در نيم فصل جدا خواهند شد و من هنوز از اين موضوع از طريق مسئولان باشگاه در جريان قرار نگرفته ام.
توني اظهاركرد: آيا هواداران اطلاع دارند تيمي كه نسبت به فصل قبل با 90 درصد تغيير شكل گرفته و من چند هفته اي است اين تيم را سر و سامان داده و تا حدي جان گرفته بود، بايد از نو تيم جديدي را بسازم زيرا كه در ژانويه امسال بسياري از نفرات ديگر در تيم نخواهند بود.
وي، مشكلات مالي را مهم ترين چالش تراكتورسازي در ليگ برتر دانست و افزود: البته يك راه براي برون رفت از وضعيت فعلي و جلوگيري از جدائي هفت بازيكن سرباز وجود دارد كه آن تزريق پول و عقد قراردادهاي مالي با بازيكنان سرباز است.
توني خاطرنشان كرد: اگر باشگاه منابع مالي در اختيار بازيكنان قرار ندهد و سربازان به تيم هاي ديگر بروند آن موقع حرفهايم را خواهم زد و شايد خودم نيز رفتني شدم.
وي با اشاره به بي اطلاعي خود از تاريخ قرارداد بازيكنان تراكتورسازي، يادآور شد: من دراين باره هيچ اطلاعاتي ندارم و حتي روز گذشته بهزاد فريد كريمي كه از تيم جدا شده است از من خداحافظي كرد وقتي پرسيدم چرا گفت من ديگر بازيكن تراكتور نيستم.
توني گفت: من با سه مديرعامل در تراكتورسازي كاركرده ام ولي شرايط امسال تراكتور بسيار متفاوت تر از سال هاي قبل است و اتفاقاتي دراين باشگاه روي مي دهد كه در متر باشگاهي چنين مسايلي پيش مي آيد.
وي با انتقاد تلويحي از مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز، گفت: رانندگي كه مشغول رانندگي بهتر از هر كسي مشكلات خودروي خود را مي داند و لازم است در حد مسئوليت خود اقدام كند و لازم نيست كسي به او تذكر بدهد.
توني ادامه داد: با اين حال جلساتي را با مدير باشگاه، پورحسين مسئول آكادمي فوتبال و پژمان و رحيم زاده مربيان تيم براي برون رفغت از وضعيت كنوني و آينده دنبال راهكارها هستيم.
وي افزود: درهر حال ما تمام تلاش خود را مي كنيم تا تيم نتيجه بگيرد و هواداران از نتايج به دست آمده راضي باشند.
سرمربي تراكتورسازي درباره بازي فردا مقابل سياه جامگان، گفت: اين بازي سخت است و تيم حريف را آناليز كرده و مي دانيم كه آنها در ميانه ميدان بازي بسته اي ارايه كرده و چشم به ضد حملات دارند كه براين اساس تدابيري انديشيده شده تا به دروازه آنها رسيده و به گل برسيم.
توني از مصدوميت سينا عشوري خبر داد و افزود: بقيه بازيكنان آماده هستند.
وي از تعطيلي هاي پي درپي ليگ برتر انتقاد كرد و گفت: اين تعطيلات نيست بلكه مزاحمت براي تمام تيم ها در راه آماده سازي است و دراين مسير تنها دو تيم گسترش فولاد و ذوب آهن كه نسبت به فصل گذشته تغييرات كمتري داشته اند دچار آسيب نشده اند.
ديدار تيم هاي تراكتورسازي و سياه جامگان مشهد راي ساعت 15 و 15 دقيقه فردا /جمعه/ در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار مي شود.
3038/ 1495