۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۴
کد خبر: 81857751
T T
۰ نفر

بارسلونا نسخه سوسيداد را هم پيچيد

۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۴
کد خبر: 81857751
بارسلونا نسخه سوسيداد را هم پيچيد

تهران - ايرنا - تيم فوتبال بارسلونا در ادامه يكه تازي خود نسخه رئال سوسيداد را هم پيچيد و اين تيم را با چهار گل شكست داد.

به گزارش ايرنا، در دومين روز از هفته سيزدهم ليگ باشگاه هاي اسپانيا عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوكمپ ميزبان رئال سوسيداد بود و در پايان به برتري 4 بر صفر دست يافت و يازدهمين پيروزي فصل خود را رقم زد.
بارسلونا كه روي نوار موفقيت گام برمي دارد با كسب پيروزي در ديدار امشب، 33 امتيازي شد تا صدرنشيني خود را مستحكم تر از قبل كند و رئال سوسيداد نيز با 12 امتياز در رتبه چهاردهم قرار گرفت.
در همان دقايق ابتدايي اين ديدار، لوييس سوارز مهاجم اروگوئه اي بارسلونا 2 فرصت مسلم گلزني را از دست داد.
در دقيقه 22 بالاخره قفل دروازه سوسيداد باز شد و نيمار از پاس مناسب دني آلوس بهره لازم را برد و توپ را به تور دروازه ميهمان دوخت.
در دقيقه 41، دني آلوس بازهم فرار سريعي را آغاز كرد و با ارسال ديدني، لوييس سوارز را در محوطه جريمه سوسيداد صاحب توپ كرد كه اين بازيكن نيز با شوتي سرضرب، دومين گل بارسلونا را به ارمغان آورد.
در دقيقه 53، پاس روبه جلوي جرمي متئو به نيمار رسيد تا اين مهاجم برزيلي به راحتي دومين گل خود و سومين گل تيم تحت هدايت لوييس انريكه را به ثمر برساند.
با اين اوصاف، نيمار با به ثمر رساندن چهارده گل در صدرجدول رده بندي گلزنان لاليگا قرار گرفت.
در دقيقه 90، نيمار درحاليكه مي توانست گل سوم خود را به ثمر برساند توپ را در دهانه دروازه سوسيداد به ليونل مسي پاس داد تا اين ستاره آرژانتيني در جمع گلزنان اين ديدار قرار بگيرد.
در ديگر ديدارهاي مهم اين هفته، امشب تيم رده دومي اتلتيكومادريد ميزبان اسپانيول است و عصر فردا رئال مادريد كه پس از شكست سنگين خانگي در ال كلاسيكو با حواشي زيادي روبرو شد، ميهمان ايبار خواهد بود.
ورزشي**3783**1379
۰ نفر