۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
کد خبر: 81864064
T T
۰ نفر
تشديد بازرسي و نظارت ها بر نحوه خدمات رساني به زائران در مرز مهران

ايلام - ايرنا - رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت از تشديد بازسي ها، نظارت و كنترل ها بر نحوه ارائه خدمات بخش هاي مختلف از جمله حمل و نقل مسافري به زائران باز گشتي از آيين هاي اربعين حسيني در پايانه مرزي مهران خبر داد.

به گزارش ايرنا، ياراله نصيري عصر پنجشنبه با اشاره به موج بازگشت زائران به كشور و تراكم جمعيت در پايانه و سطح شهر مهران گفت: بدليل تامين وسايل نقليه حمل و نقل عمومي به ميزان كافي براي جابجايي مسافران به مقصد شهرهاي مختلف در مهران تاكنون هيچگونه گزارشي مبني بر دريافت وجه اضافه بر نرخ هاي تعيين شده، دريافت نشده است.
وي افزود: با تمهيدات اتخاد شده شرايط به نحوي است كه زمينه سوء استفاده و دريافت وجه بيشتر از نرخ هاي اعلام شده از زائران عتبات عاليات كاملا از بين رفته است.
اين مسئول خاطر نشان كرد: تامين وسايل نقليه اتوبوس، ميني بوس، سواري توسط تعاوني هاي مسافري و همچنين تامين وسايل نقليه مورد نياز از طريق سازمان ها و نهادهاي دولتي، باعث ايجاد تعادل در عرضه شده و شرايط به نحوي است كه قيمت كرايه وسايل نقليه عمومي به نسبت سال گذشته 10 تا 20 درصد كمتر است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام به فعاليت شبانه روز واحدهاي نانوايي شهرستان مهران اشاره و يادآور شد: با وجود حجم بالاي زائر در مهران، در واحدهاي نانوايي با انباشت نان روبرو هستيم و در اين بخش هيچگونه كمبودي مشاهده نمي شود.
نصيري به وضعيت نظارت و بازرسي از واحدهاي صنفي خدمات رسان اشاره كرد و افزود: تمام صنوف و فعالان بازار مهران با نهايت انصاف و تواضع از عرضه كالا با قيمت بيشتر از رقم درج شده بر روي جلد آنها پرهيز كرده و تاكنون گزارشي مبني بر تخلف گرانفروشي دريافت نشده است.
رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ايلام گفت: بازرسان اين سازمان بصورت شبانه روز از بازار، واحدهاي صنفي و مكان هاي خدماتي بازديد مي كنند.
وي تاكيد كرد: علاوه بر حضور بازرسان در سطح شهر سامانه 124 به صورت شبانه روزي آماده دريافت شكايات مردمي هست.
اين مسئول افزود: بدون شك هرگونه گزارشي كه توسط حوزه بازرسي و نظارت سازمان دريافت شود در اسرع وقت بررسي شده و در صورت محرز شدن تخلف بدون هيچگونه ملاحظه كاري با متخلفان برابر قانون برخورد مي شود.
9002