۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷
کد خبر: 82249998
T T
۰ نفر
دو قطبي كردن جامعه و كشور از سوي هر طيف و جناحي مذموم است

ايلام - ايرنا - امام جمعه ملكشاهي گفت: دو قطبي كردن جامعه و كشور از سوي هر طيف و جناحي مذموم است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد عبدالله اميني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اركواز با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و توصيه ايشان بر شركت نكردن يكي از مسئولان سابق كشور در انتخابات آينده افزود: مراد از دو قطبي شدن جامعه اختلاف در سليقه و روش نيست بلكه اختلاف به معناي تخاصم و دشمني است .
وي اظهار كرد: اختلاف در سليقه و روش لازمه مردم سالاري ديني است و سبب تقويت نظام و مشاركت حداكثري مردم در سرنوشت خودشان مي شود ولي اختلاف در استراتژي يعني تخاصم سبب تضعيف نظام و آسيب به كشور مي شود.
وي تنها راه ممكن براي پرهيز از دو قطبي شدن جامعه را عمل به توصيه ها و منويات مقام معظم رهبري و اطاعت مطلق از ايشان به عنوان فصل الخطاب و امام المسليمن دانست.
خطيب نماز جمعه ملكشاهي در ادامه با تبريك فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي و قدرداني از زحمات شبانه روزي نيروهاي جان بركف انتظامي در برقراري نظم و امنيت در جامعه گفت: الحمدالله عملكرد نيروي انتظامي در شهرستان ملكشاهي در سطح مطلوبي قرار دارد.
حجت الاسلام اميني افزود: نيروي انتظامي نسبت به قانون مداران، مظهر اسم شريف (مؤمن و سلام ) خداوند متعال است و البته نسبت به قانون شكنان بايد مظهر اسم شريف (عزيز و جبار) باشد.
امام جمعه ملكشاهي در پايان خطبه هاي اين هفته با تشكر از نماينده محترم ولي فقيه در استان به جهت احداث زائرسرا براي مردم استان ايلام از مردم خواست در فرايند ساخت اين زائرسرا مشاركت كنند.
خبرنگار: روح الله احمدي ** انتشار دهنده: شهريار حيدري فر
7179/6034