تشكيل بسيج دانشجويي در تداوم و تقويت نظام اسلامي موثرواقع شد

كرج- ايرنا- رييس بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان البرز گفت: تشكيل بسيج دانشجويي به تدوام و تقويت نظام اسلامي موثر واقع شد.

' سعيد بهرامي' روزدوشنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا به تشكيل بسيج دانشجويي و طلبه در سال 67 به دستور امام راحل اشاره كرد و افزود: به رغم اينكه سال 67 با پايان جنگ تحميلي مصادف شد و زمزمه برچيدن بسيج توسط برخي به گوش مي رسيد ليكن امام راحل (ره ) با پيام ماندگار خود برتقويت نهاد بسيج تاكيد كردند.

وي اظهار داشت: در اين سال امام خميني (ره) فرمان تشكيل بسيج تخصصي دانشجويي و طلبه را صادر فرمودند كه اين پيام بسيار تاثيرگذار بود.

بهرامي ادامه داد: بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با ديد عميق استراتژيك خود آگاه بودند كه دانشگاه ها به بسيج نياز دارد و همان بسيجي هايي كه در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند با قدرت ايمان و عمل مجاهدانه در راه خدا دشمنان را ناكام گذاشتند بعد از ايام جنگ نيز وارد دانشگاه ها شدند.

وي گفت: تداوم انقلاب اسلامي منوط به حضور جوانان در عرصه انقلاب بود و امام در پيام نوراني شان با دستور تشكيل بسيج دانشجويي و طلبه يكي از مهمترين تشكل ها را بسيج دانشجويي و طلاب عنوان كردند.

وي افزود: امام راحل به جوانان توصيه كردند با تمام وجود در دانشگاه ها از انقلاب دفاع كنند و پاسدار اصول تغييرناپذيراستقلال كشور باشند و در آنجا بر وحدت حوزه و دانشگاه

تاكيد فرمودند.

رييس بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان البرز بيان داشت: از رسالت هاي سنگين بسيج دانشجويي در راستاي تربيت نيروي همطراز انقلاب اسلامي و حضور در چالش هاي اساسي نظام است.

وي گفت: دانشجويان بسيجي در دانشگاه ها بايد مطالبات و فرامين امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در اين مراكز علمي مد نظر قرار داده و به ايفاي نقش خود بپردازند.ك/3

693/ 691

سرخط اخبار استان‌ها