سوانح محور بجنورد- جنگل گلستان كمیسیون برنامه و بودجه مجلس را به خراسان شمالی كشاند

بجنورد - ایرنا - سوانح دلخراش رانندگی در محور بجنورد- جنگل گلستان كه مرگ 11 نفر را به دنبال داشت، نمایندگان كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را به استان خراسان شمالی كشاند.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس یكی از محورهای اصلی سفر اعضای این كمیسیون به این استان را، بازدید از پروژه های ملی راهسازی بخصوص طرح چهار خطه كردن محور بجنورد - جنگل گلستان اعلام كرد.

دكتر هادی قوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: اعضای كمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین از طرح در دست اجرای راه آهن نقاب- اسفراین- بجنورد، طرح راه آهن مسكوت مانده مشهد- بجنورد- گرگان و محور میامی جاجرم - سنخواست-اسفراین - بام - قوچان بازدید می كنند.

وی اضافه كرد: این نمایندگان همچنین از واحدهای بزرگ صنعتی خراسان شمالی شامل پتروشیمی بجنورد، آلومینای جاجرم و مجتمع فولاد اسفراین بازدید كرده و طرحهای توسعه این واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار می دهند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: سفر اعضای كمیسیون برنامه و بودجه به این استان كه در آستانه موعد ارایه بودجه سال 94 كشور از سوی دولت به مجلس صورت می گیرد، می تواند تاثیرات مثبتی بر بودجه عمرانی ملی این استان برای سال آینده داشته باشد.

قوامی اظهار كرد: تلاش می شود تا بخشی از مشكلات بودجه ای ناشی از نیمه كاره ماندن این پروژه های ملی در استان خراسان شمالی از سوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بودجه سال آینده كل كشور برطرف شود.

چهارشنبه هفته گذشته وقوع سه فقره حادثه دلخراش رانندگی در محور بجنورد- جنگل گلستان منجر به مرگ 11 نفر و مصدوم شدن 63 نفر دیگر شد. ك/3

2712/626

سرخط اخبار استان‌ها