۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81402290
T T
۰ نفر
امام جمعه قصرشیرین: عظمت ایران اسلامی مرهون  ترویج تفكربسیجی در جامعه است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج و نهادینه شدن تفكر بسیجی در جامعه توصیف كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی ملكی' روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان قصرشیرین كه با عنوان شكوه مقاومت در مسجد مهدیه این شهرستان برگزار شد، افزود: اگر امروز دشمن در برابر ایران اسلامی ناتوان است حاصل تفكرات الهی امام راحل در خلق بسیج و سپاه است.

وی اظهار داشت: دشمن در برابر ملت ایران اسلامی سردرگم است زیرا با كشوری مواجه است كه 76 میلیون بسیجی دارد.

وی تصریح كرد: تمام نیروهای ما اعم از هنگ مرزی، ارتش، سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان با اعتقادات دینی برای خدمتگزاری به نظام اسلامی در تلاشند و خداوند را به واسطه وجود نعمت امنیت كه به بركت جمهوری اسلامی حاصل شده است را شاكریم.

وی گفت: تلاش و مدیریت بسیجی باید زبانزد باشد چرا كه ما اكنون زیر پرچم حكومت رسول الله و امام زمان (عج) و رهبری ولایت فقیه زندگی می كنیم.

امام جمعه قصرشیرین عشق به ولایت و وطن، بصیرت افزایی، حفظ آمادگی، ساده زیستی وعلم آموزی را از جمله ویژگی های بارز و برجسته بسیجیان عنوان كرد و گفت: اكنون كه در امن ترین كشور جهان زندگی می كنیم بر ما وظیفه است كه برای ترویج دستاوردهای این نظام الهی تلاش كنیم تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام ملكی بیان كرد: مردم شهرستان مرزی قصرشیرین در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از خاك این مرز و بوم جانفشانی كردند و امروز هم آماده دفاع از مرزهای كشور هستند.

وی گفت: ما باید با تفكر بسیج برای پیشبرد اهداف نظام تلاش كنیم و با اتكا بر توان علمی دانشمندان جوان بسیجی قله های ترقی را یكی پس از دیگری فتح كنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز در این همایش گفت: هفته بسیج یادآور مجاهدت و امید باشكوه ملت ایران اسلامی در برابر كینه ورزی های دشمنان است.

سرهنگ پاسدار'علی احمدپور' افزود: یاد و خاطره رزمندگان، شهدا و پیشكسوتان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و به روح منورشان ادای احترامی می كنیم.

وی حفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب را وظیفه ذاتی بسیجیان ذكر كرد و گفت: بقا و دوام هر نظامی وابسته به حصور و حمایت مرم است و انقلاب اسلامی كه با پایه نظام مردم سالاری دینی شكل گرفته است، تشكیل و راه انداری بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه سال 58 به فرمان معماركبیر انقلاب ، یك نعمت بزرگ است كه باید قدر آن را دانست.

وی گفت: همه ساله هفته بسیج فرصت مناسبی تا كتاب شعور و پایداری و مقاومت بسیجیان را ورق بزنیم و جاودانگی آنانی را كه برگرفته از ماندگاری نهضت عاشوراست، ارج نهیم.

2501/567

سرخط اخبار استان‌ها