۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81481030
T T
۰ نفر
مركز ام آر آي شرق هرمزگان با مركزيت ميناب به بهره برداري رسيد

بندرعباس- ايرنا- با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ، استاندار هرمزگان، نمايندگان مجلس و جمعي ديگر از مسوولان مركز ام آر آي شرق هرمزگان با مركزيت ميناب به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رييس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان روز سه شنبه در مراسم بهره برداري از اين مركز اظهار داشت: اين مركز تصوير برداري در فضايي به مساحت 600 متر مربع واقع در بيمارستان حضرت ابوالفضل ميناب و با اعتباري افزون بر 54 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.

دكتر 'محمد شكاري' ضمن تقدير از توجه ويژه وزارت بهداشت در خصوص ارتقاء شاخصهاي بهداشتي و درماني هرمزگان و حمايت مديريت عالي استان و نمايندگان مجلس ، افزود: پيش از راه اندازي اين مركز، مردم شرق هرمزگان و حتي بيماران جنوب كرمان براي انجام كارهاي تخصصي پزشكي خود به بندرعباس مراجعه مي كردند كه با آغاز به كار مركز ام آر آي ميناب ديگر نيازي به مراجعه به مركز استان نمي باشد.

دكتر شكاري با اشاره به اجراي برنامه تحول نظام سلامت در بيمارستان هاي هرمزگان، تصريح كرد: با تلاش هاي انجام شده و نظارت هاي مستمر ، هم اكنون شاهد اجراي مناسب اين برنامه و رضايتمندي شهروندان هستيم.

در اين مراسم معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ويژه ميناب نيز ضمن تقدير از اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت كه عدالت در سلامت را به ارمغان آورده، گفت: با تلاش هاي انجام شده ، شاخصهاي بهداشتي و درماني اين شهرستان روند رو به رشدي دارد اما با توجه به نياز شهرستان و ميزان جمعيت تحت پوشش، نيازمند يك بيمارستان ديگر هستيم.

'عليرضا پاكدامن' در اين مراسم از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي خواست تا با توجه به نياز اين شهرستان ، احداث يك بيمارستان جديد در ميناب را مورد توجه ويژه قرار دهند.

شهرستان ميناب در 90 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده و دومين شهر بزرگ هرمزگان از نظر جمعيتي پس از بندرعباس است.ك/3

7198/668

سرخط اخبار استان‌ها