۷ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۲۹
کد خبر: 81521030
T T
۰ نفر
مديرآموزش و پرورش دشتستان:همكاري اوليا درسلامت رواني دانش آموزان موثر است

بوشهر - ايرنا - مديرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: با توجه به تهاجم فرهنگي دشمن، همكاري و تعامل اولياي دانش آموزان با مدارس در سلامت رواني آنان موثر و لازم است.

به گزارش ايرنا، سيد حسن لواساني فرد روز پنجشنبه درآيين گراميداشت روز امور تربيتي در برازجان افزود: مبارزه فرهنگي يكي از راههاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است كه نياز به توجه جدي در اين حوزه است.

وي به وظايف مهم مربيان پرورشي در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان اشاره كرد و ادامه داد: مربيان پرورشي پرچمداران سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان هستند.

لواساني فرد بيان كرد: يكي از وظايف اصلي ومهم در آموزش وپرورش پرورش تربيت انسانهاي پاك و دين باور در جامعه است.

وي گفت: اين امر اتفاق نمي افتد مگر به كمك مربيان ومعلمان كه به تربيت اسلامي اهميت مي دهند زيرا مربيان پرورشي حراست از ارزشهاي اعتقادي وديني را برعهده دارند.

لواساني فرد اظهاركرد: ايجاد امور تربيتي در مدارس كشور براي گسترش فرهنگ اسلامي، تزكيه نفس و حرمت نهادن به ارزشهاي اسلامي تاسيس و راه اندازي شد.

مدير آموزش و پرورش دشتستان افزود: يكي از نوآوريهاي انقلاب اسلامي ايران با تلاش شهيدان رجايي و باهنر ايجاد نهاد امور تربيتي در مدارس بودكه اين امر مي تواند بيشترين تاثير را در افكار دانش آموزان داشته باشد.

وي يادآورشد: تحولات عقيدتي و فرهنگي در دنيا تغيير كرده و اين تحولات در بين جوانان و نوجوانان ما بروز پيدا كرده است كه اگر از اين موضوع غافل شويم مي تواند صدمات جبران ناپذيري به افكار فرزندان ما وارد كند.

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش دشتستان گفت: آموزش و پرورش گسترده ترين نهاد تربيتي و فرهنگي در جامعه است و براساس سند تحول بنيادين در نظام جمهوري اسلامي ايران، اساس كار آموزش و پرورش تربيت اسلامي است.

حبيب الله بوستاني افزود: در بحث تربيت در مدارس، وظيفه تربيتي و ديني برعهده همه پرسنل مدارس است كه در اين كار سهيم بوده و اين مهم را به سرانجام برسانند.

شهرستان دشتستان با 250 هزار نفر جمعيت و مركزيت شهر برازجان در شرق بوشهر واقع است. ك/2

7213/6043

سرخط اخبار استان‌ها