۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 81543173
T T
۰ نفر
پذيرش مسافر در ستاد اسكان نوروزي آموزش و پرورش همدان آغاز شد

همدان-ايرنا - معاون توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش همدان گفت: 19 ستاد اسكان و ستاد مركزي آموزش و پرورش از هم اكنون آماده پذيرش مسافران نوروزي در مراكز رفاهي، اردوگاه ها و مجتمع ميلاد نور هستند.

محمد بداغي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه رزرو اينترنتي ستاد اسكان فرهنگيان به پايان رسيده است اضافه كرد: با تعطيلي مدارس، كلاس ها و اتاق هاي تجهيز شده در سطح استان نيز از 28 اسفند ماه مسافران و گردشگران را پذيرش مي كنند.

بداغي اضافه كرد: در مصوبه و بخشنامه اي كه از طرف ستاد گردشگري كشور ابلاغ شده پذيرش توسط ستاد اسكان آموزش و پرورش تنها براي فرهنگيان است و در مواقع و شرايط خاص به تشخيص ستاد اجرايي و اداره كل بحران استان ، آموزش و پرورش مي تواند غير فرهنگيان را پوشش دهد.

وي اظهار كرد: 186مدرسه در قالب يك هزار و 786 اتاق و كلاس درس در سطح استان همدان آماده پذيرش از مسافران و گردشگران در نوروز 94 است.

وي با بيان اينكه از اين تعداد 126 كلاس و اتاق ويژه هستند گفت: از مجموع كلاس هاي درس 691 كلاس درجه سه هستند كه در صورت نياز و تكميل ساير ظرفيت ها براي پذيرش فرهنگيان استفاده مي شود.

وي اظهار كرد: در سالجاري تجهيزات كلاس هاي درس بيشتر شده است و به تعداد مدارس ويژه براي اسكان مسافران اضافه شده است.

بداغي افزود: براي رفاه حال مسافران، ستاد اسكان ناحيه يك همدان به هنرستان ام البنين نزديك به ميدان امامزاده عبدالله انتقال يافته است كه اين مكان دسترسي بيشتري براي مسافران دارد.

وي ادامه داد: فعاليت گروه هاي بازرسي از روز دوشنبه آغاز شده و تا 27 اسفند ماه ادامه دارد تا نواقص و مشكلات احتمالي رفع شود و مدارس با آمادگي بيشتري به استقبال مسافران نوروزي بروند.

حدود 67 هزار نفر در نوروز 93 در مدارس ناحيه يك و دو همدان اسكان يافتند همچنين ستاد اسكان آموزش و پرورش همدان در تابستان امسال نيز با 167 مدرسه 300 هزار نفر روز را پذيرش كرده است.

استان همدان حدود سه هزار و 500 مدرسه دارد.

2087/1181