حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

همدان-ایرنا- همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز جمعه ۱۵ تیرماه برعهده دارند.

یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رای دهی هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در همدان ۵۷۲ هزار و ۸۴۶ نفر پای صندوق های رای حضور یافتند که نشانگر مشارکت ۳۹ درصدی مردم این استان بود.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در همدان، سعید جلیلی با کسب ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رای بیشترین آرای مردم این استان را کسب کرد و آرای مسعود پزشکیان نیز در این استان ۱۹۹ هزار و ۴۶۶ رای بود.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۸:۰۰ | آغاز رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در همدان

همدان- ایرنا- رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان با سراسر کشور در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای استان همدان آغاز شد.

از تعداد شعبات اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۸:۰۵| جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در همدان

همدان- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری امروز پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

غلامرضا فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد عوامل اجرایی و ناظر، صندوق ها و شعب اخذ رای و تعرفه پیش بینی شده برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به مرحله نخست تغییری نداشته است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار نفر در استان همدان کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند که چهار هزار نفر از این نیروها عوامل نظامی و امنیتی و چهار هزار نفر دیگر عوامل ناظر هستند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۸:۲۰| چهار هزار و ۳۰۰ نفر در همدان بر انتخابات دور دوم ریاست جمهوری نظارت دارند

همدان- ایرنا - رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان گفت: چهارهزار و ۳۰۰ نفر بر فرایند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان نظارت دارند.

حجت الاسلام جلال مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تناسب هر یک از شعب اخذ رای بین یک تا پنج ناظر در پای صندوق اخذ رای حضور دارند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان گفت: همه ناظران انتخابات سابقه چندین دوره حضور و نظارت بر فرایند انتخابات را در کارنامه دارند و بی تجربه نیستند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۸:۵۰| ۴۷۵ خبرنگار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در همدان را پوشش می‌دهند

همدان- ایرنا- مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۷۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، انعکاس اخبار دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان بر عهده دارند.

محمدرضا خوش گفتار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نفرات شامل تیم های خبری خبرگزاری ها و نشریات و همچنین خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و عوامل فنی و صداوسیمای همدان هستند که ۹۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران مستقر در ستاد انتخابات استان واقع در استانداری اخبار انتخابات را اطلاع رسانی می کنند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۸:۵۲| استاندار همدان: مشارکت باشکوه در انتخابات دشمنان میهن اسلامی را ناامید می کند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقویت اقتدار میهن اسلامی، دشمنان این آب و خاک را ناامید و مایوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان و در جمع خبرنگاران افزود: تقاضا داریم از افرادی که در دور اول به هردلیل موفق به حضور در پای صندوق های رای نشدند امروز در انتخابات مشارکت کنند چرا که مشارکت باشکوه و پرشور در انتخابات به استحکام بیشتر دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت قدرت بازدارندگی کشور منجر می شود.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۹:۱۷| شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر همدان فعال است

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ساختمان این اداره کل در پی هماهنگی با فرمانداری به عنوان یکی از محل های شعبه اخذ رای فعال است و اهالی فرهنگ و هنر امکان رای دهی دارند.

مسعود ویژه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شعبه اخذ رای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همدان واقع در چهار راه تختی، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز جمعه پانزدهم تیرماه پذیرای حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جهت اخذ رای است.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۹:۲۱|حضور مردم در انتخابات، رای به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی

همدان- ایرنا- اقشار مختلف مردم امروز با حضور در پای صندوق های رای و شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری،بار دیگر به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی رای می دهند.

به گزارش ایرنا؛ امروز از هر جناح و گروهی، از هر قوم و قبیله‌ای، زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه آمده‌اند در آوردگاه سیاسی کشور برای ابراهیم دوران که پرچم پرافتخار ایران را در دنیا برافراشت تا فرزندانش امروز شجاعانه از آرمان‌ها و اهدافش که تقدیر روزگار اجازه نداد به نتیجه برسد، دفاع کنند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۹:۴۳| امام جمعه و استاندار همدان آرای خود را در شعبه مسجد مدرس به صندوق انداختند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رای مسجد شهرک شهید مدرس این شهر آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در شعبه اخذ رای و در جمع اصحاب رسانه و مسوولان استان آرای خود را به صندوق انداختند.

۱۰:۱۲| فیلم|حضور پرشور مردمان دیار الوند پای صندوق های رای

همدان-ایرنا- مردم ولایت مدار همدان همچون دیگر هموطنان امروز جمعه پانزدهم تیرماه در جریان دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضوری پرشور پای‌ صندوق های رای دارند.

۱۰:۳۳| فیلم | استاندار همدان:صیانت از آرای مردم وظیفه قانونی و شرعی مجریان انتخابات است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه قانونی و شرعی مجریان انتخابات است و همه دست اندرکاران این مهم را برای خود یک تکلیف می دانند همچنان که در همه انتخابات ها در نظام جمهوری اسلامی نیز چنین بوده است.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۰:۳۶| فرماندار ملایر: حضور پرشور مردم در انتخابات نوید آینده ای روشن برای ایران است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور پرشور در انتخابات بدان معنی است که نظام معتقد به مردم سالاری دینی است و مردم همیشه در صحنه نوید آینده‌ای روشن را برای ایران می‌دهد و حماسه‌ای کم‌نظیر را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" با حضور در یکی از شعب اخذ رای در حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر اظهار کرد: مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رای خودشان انتخاب می‌کنند که کشور را در دست چه کسی بسپارند.

۱۰:۴۶| فیلم| امام جمعه همدان: انتخاب مردم در آینده مردم بسیار تاثیرگذار است

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه انتخاب مردم در آینده مردم بسیار تاثیرگذار است، گفت: باید کسی که احساس می کنیم رویکرد بهتری داشته و می تواند بهتر مسایل و مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کند به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۰:۵۸| استاندارهمدان: شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای هستیم

همدان- ایرنا - استاندار همدان گفت: از آغازین دقایق شروع فرایند رای گیری شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق اخذ رأی هستیم که نشان از استقبال پر شور مردم همیشه در صحنه برای نقش آفرینی در سرنوشت خودشان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در شعبه ۶۲ اخذ رای در شهرک مدرس افزود: کسانی که هفته گذشته رأی دادند به تکالیف ملی، میهنی و مذهبی عمل کردند و امروز هم در این حماسه حضور می یابند.

۱۱:۰۸| فیلم| صف حماسه مردمان دیار هگمتانه

همدان-ایرنا- مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرها و روستاهای استان همدان از لحظات اولیه شروع رای گیری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حضوری پرشور و باشکوه در پای صندوق های رای داشتند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۱:۰۸| امام جمعه همدان: رئیس جمهور منتخب مراقب اعتماد مردم باشد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: هر نامزدی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، فرصت عمل کردن به وعده ها را از دست ندهد، مراقب اعتماد مردم باشد و به اعتمادها خیانت نکند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با حضور در شعبه اخذ رای میدان مدرس اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب با اراده مردم انتخاب خواهد شد که دولت چهاردهم و جدید را تشکیل می دهد.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۱:۱۶| همسر شهید امنیت: مردم برای سربلندی ایران مشارکت حداکثری داشته باشند+ فیلم

همدان- ایرنا- همسر شهید مدافع امنیت گفت: مردم برای سربلندی و عزت هر چه بیشتر ایران اسلامی مشارکت حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ همسر شهید "محمود خداداد" روز جمعه ضمن انداختن رای خود در صندوق به ایرنا اظهار کرد: به حکم رهبر فرزانه انقلاب و برای ادامه راه شهدا در انتخابات شرکت کرده‌ام.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۱:۲۱| نماینده تویسرکان: انتخابات نشانه عمق مردمی بودن نظام است

همدان- ایرنا- نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی، مقوم نظام و جامعه اسلامی و نشانه عمق مردمی بودن نظام است.

محمدمهدی مفتح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم موجب قدرت و صلابت انقلابی نظام اسلامی است و بدون شک برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۱:۲۹| نماینده مردم همدان در مجلس: حضور حداکثری در انتخابات ایفای رسالت ملی و دینی است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایفای رسالت ملی و دینی و لبیک به ندای رهبری است.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره پویایی و سرافرازی خود را در خداباوری و خودباوری دیده و این ماحصل اعتقادات الهی مردم و خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های آنها در بزنگاه‌های انقلاب بوده است.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۱:۳۴|نماینده اسدآباد در مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه پیشرفت کشور است

همدان-ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، پشتوانه مهم در پیشرفت و آبادانی کشور است.

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ روز حماسه ملی مردم کشورمان است و با حضور پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۲:۳۱| استاندار همدان: همه متعهد به رعایت اصل بی طرفی در انتخابات هستند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: طبق تاکید رهبری فرزانه انقلاب رای مردم حق الناس است بنابراین صیانت از آرا و رعایت اصل بیطرفی کامل مورد تاکید و توجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: بیانات و تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب به ویژه درباره انتخابات وجه شرعی و قانونی دارد.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۲:۴۰| ۱۷ گروه جدید به تامین برق شعبه‌های رای گیری استان همدان اضافه شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۱۹۰ گروه عملیاتی در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تامین برق شعبه های رای گیری آماده شدند که با اضافه شدن ۱۷ گروه جدید این تعداد در دور دوم به ۲۰۷ گروه عملیاتی افزایش یافته است.

علی سهرابی‌بیدار روز جمعه در نشست هماهنگی برای بررسی تأمین برق حوزه‌های انتخابی استان همدان با اشاره به بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیقی در برگزاری انتخابات از سوی شرکت توزیع برق استان انجام شد و در این دوره گروه‌های عملیاتی افزایش یافت و با آمادگی کامل به تأمین برق برگزاری انتخابات خواهیم پرداخت.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۲:۴۹|فرماندار بهار: حضور گسترده مردم در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات باعث استحکام پایه های نظام و اقتدار آن در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

مجتبی فیض الهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: شاهد افزایش حضور مردم در این دوره نسبت به دوره قبل هستیم که این می تواند تضمین کننده سرنوشت آینده کشور باشد.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۳:۴۲| نماینده نهاوند: انتخاب فرد اصلح یک تکلیف است

همدان- ایرنا- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک تکلیف و عامل موثر در افزایش قدرت چانه زنی است.

علیرضا نثاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات است اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی امروز پانزدهم تیرماه با حضور همگانی و انتخاب اصلح بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کرده و امید واهی دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۳:۵۷| حضور گسترده مردم در انتخابات قدرت چانه زنی در عرصه بین المللی را افزایش می دهد

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان رزن گفت: شرکت گسترده مردم در پای صندوق های رای موجب اقتدار نظام در صحنه های داخلی و خارجی می شود و قدرت چانه زنی را در عرصه بین الملل افزایش خواهد داد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر غفاری آثار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای هستیم.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۴:۱۷| رییس کل دادگستری همدان: قضات ویژه تخلفات انتخاباتی را رصد می‌کنند

همدان- ایرنا- رییس کل دادگستری همدان گفت: قضات ویژه ما در سراسر استان جرائم احتمالی انتخاباتی را رصد می‌کنند و چنانچه موضوعی باشد، به دقیق‌ترین شکل ممکن رسیدگی می‌شود.

«بهروز محمدی‌مهر» روز جمعه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم احتمالی تخلفات انتخاباتی در استان شکل گرفته و در این زمینه مصوبات خوبی داشتیم.

حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

۱۴:۳۹| سنگ تمام جامعه ورزش همدان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

همدان-ایرنا- نیمه دوم ماراتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی امروز پانزدهم تیرماه در سطح کشور جریان دارد که جامعه ورزش و جوانان همدان با حضوری حداکثری در این صحنه سرنوشت ساز، همپای دیگر اقشار روز ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

۱۵:۳۷| حاجی بابایی: مشارکت بالا در انتخابات ضامن قدرت اجرایی برای حل مشکلات کشور است

همدان- ایرنا- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضامن قدرت اجرایی منتخب مردم برای حل مشکلات موجود در کشور است.

حمیدرضا حاجی بابایی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات اعتماد دو طرفه است و حضور پرشور مردم تعیین کننده قدرت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است.

۱۵:۵۶| نماینده ملایر: هر رای در آینده کشور و مردم اثرگذار است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید مشارکتی پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند، چراکه هر رای در آینده کشور و سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز جمعه با حضور در شعبه مهدیه ملایر و انداختن رای خود در صندوق، در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از دقایق اولیه صبح امروز مشارکت مردم بسیار بالا بود و پیش‌بینی می‌شود این حضور به سطح بالاتری برسد.

۱۶:۰۰| امام جمعه ملایر: مردم آگاهانه سرنوشت کشور را رقم بزنند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با دعوت به مشارکت از افرادی که هنوز پای صندوق های رای حضور نیافته اند، گفت: مردم امروز با شور بیشتر و آگاهانه‌تر در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت کشور را به شکل احسن رقم بزنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» روز جمعه با حضور در شعبه مسجد مظاهری و انداختن رای خود در صندوق، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت و حضور مردم بسیار بیشتر است.

 ۱۶:۰۱| فرماندار نهاوند: حضور گسترده در انتخابات آینده ایران و منطقه را رقم می زند

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نه تنهای آینده ایران بلکه آینده منطقه را رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، ضرغام احمدوند روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه حاج نصرتی شهر نهاوند در گفت وگو با ایرنا، افزود: رئیس جمهور منتخب که با پشتوانه آرای قابل توجه ملت انتخاب شود، می تواند بر روی روند تصمیمات سیاسی و اجرایی کشور موثرتر اقدام کند.

۱۶:۰۲|مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری- همدان

فرآیند اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ( ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شده است.

به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

۱۶:۱۸| امام جمعه موقت همدان: انتخابات مساله اصلی کشور است

همدان-ایرنا- امام جمعه موقت همدان گفت: امروز مساله اصلی کشور ما انتخابات است و به همین دلیل ساعت هشت صبح مقام معظم رهبری رأی خود را به صندوق انداختند و فرمودند: امروز روز خوبی است که این یک نشانه برای توفیقات بیشتر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمدحسن فاضلیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با تأکید بر اینکه نباید از کنار حضور و عدم حضور مردم در انتخابات بی تفاوت گذشت، افزود: مردم امروز رییس جمهور را تعیین می کنند تا فردا کشور رئیس جمهور خوبی داشته باشد.

 ۱۶:۴۷|حاشیه های انتخابات در همدان، کهنسال‌ترین زوج های استان رای خود را به صندوق انداختند

همدان- ایرنا- زوج کهنسال در نهاوند (مرد ۱۰۲ سال و زن ۹۶ سال ) داشتند و کهنسال‌ترین زوج رای دهنده در انتخابات این دوره ریاست جمهوری در استان همدان لقب گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امروز به درخواست زوج کهنسال نهاوندی، صندوق سیار شماره ۸۲ این شهرستان به منزل آن‌ها واقع در روستای کفتر حله در جنوب این شهرستان رفت تا این زوج آرای خود را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به صندوق بیاندازند.

۱۶:۴۹| ورزشکاران ملایری در صف خلق حماسه‌ای دیگر+فیلم

همدان- ایرنا- جامعه ورزش و جوانان شهرستان ملایر همچون دیگر عرصه‌های مهم سیاسی کشور، با حضور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مشارکتی حداکثری داشتند و رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ همزمان با آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و مربیان ورزشی ملایر همچون دیگر آحاد مردم حضور پرشوری در انتخابات دارند.

 ۱۷:۱۰| برقراری امنیت انتخابات در همدان از سوی هشت هزار نیروی نظامی و انتظامی

همدان- ایرنا-  فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هشت هزار نیروی نطامی،انتظامی و امنیتی در این استان حراست و حفاظت از صندوق های اخذ رای را بر عهده دارند.

سردار سلمان امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دنبال رصد شعب اخذ رای متوجه حضور شمار زیادی از شهروندان در پای صندوق های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور بودیم.

۱۷:۱۳| ادارات ثبت احوال همدان آماده خدمت رسانی به مراجعان تا پایان رای‌گیری

همدان-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: ادارات ثبت احوال سراسر استان امروز جمعه ۱۵ تیر ماه از آغاز تا پایان ساعت رای گیری و برگزاری انتخابات فعال است و به مراجعان خدمت ارائه می‌دهد.

بابک بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امروز پانزدهم تیرماه، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی، پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعان در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صورت گرفته است و تمامی ادارات ثبت احوال در تمامی شهرستان های استان پاسخگوی مراجعان هستند.

 ۱۷:۱۹| فیلم|ملایری‌ها از اشتیاق حضور خود در انتخابات می‌گویند

همدان-ایرنا- مردم شهیدپرور و انقلابی ملایر از شور و اشتیاق و لزوم حضور حداکثری و پرشور خود در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گویند.

۱۷:۵۶|نماینده بهار و کبودرآهنگ: مردم با مشارکت انتخاباتی در سرنوشت خود سهیم شوند

همدان- ایرنا- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم با شرکت در انتخابات علاوه بر سهیم بودن در سرنوشت خود، قدرت انجام مذاکرات دولت در عرصه‌های بین المللی را افزایش دهند.

فتح‌الله توسلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی مسوولان و رسانه‌های رسمی کشور، مشارکت مردم تا این لحظه نسبت به دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است و امیدواریم این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه داشته باشد.

۱۸:۲۶|جمعیت در شعبات اخذ رای همدان رو به افزایش است

همدان-ایرنا- جمعیت رای دهنده حاضر در شعب اخذ رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همدان با خنک تر شدن هوا رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود جمعیت خوب مشارکت کننده در پای صندوق های رای در استان همدان، خیلی از شهروندان به دلایل مختلف از جمله خنکی هوا ترجیح داده اند در ساعات غروب در شعب اخذ رای حضور یافته و آرای خود را به صندوق بیاندازند.

۱۹:۵۱ |فرماندار همدان: کمبود تعرفه رای گزارش نشده است

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: تعرفه اخذ رأی به اندازه کافی در اختیار شعب أخذ رأی قرار گرفته و کمبود تعرفه گزارش نشده است.

مسلم مخفی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آخرین آمار که حدود ۲ ساعت پیش دریافت شد ۱۶۵ هزار تعرفه در این شهرستان مصرف شده است.

۲۰:۳۶| فیلم| صف‌های عمل به تکلیف و دلدادگی به وطن همدانی‌ها

همدان-ایرنا- اقشار مختلف مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تا به اینجای کار حضوری پرشور و گسترده پای صندوق های رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته اند.

۲۰:۵۱| دادستان همدان: گزارشی از تخلف و جرم در انتخابات اعلام نشده است

همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب استان همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون گزارش خاصی درباره تخلف و جرم در برگزاری انتخابات استان اعلام نشده است.

عباس نجفی روز جمعه در حاشیه برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و نیروهای امنیتی، اظهار کرد: راه اندازی ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را داشتیم و این ستاد از ابتدای روند انتخابات تشکیل شد و پلیس فتا و پلیس پاوا و اطلاعات سپاه برای نظارت بر عرصه تخلفات انتخاباتی وارد کار شدند.

 ۲۱:۲۴| حال و هوای انتخابات در شهرستان های استان همدان

همدان-ایرنا- گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است، مردم شهرستان های مختلف استان همدان حضوری پرشور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دارند و با حضور گسترده خود حال و هوای خاصی به این دوره از انتخابات بخشیده اند.

به گزارش ایرنا، صف های طولانی شهروندان استان همدان در ساعات پایانی انتخابات در خیلی از شعبات اخذ رای بیانگر افزایش مشارکت مردم در این دور از انتخابات است مردمی که با حضور معنا دار توام با شور و شعور آمده اند تا حماسه ای دیگر خلق کنند.

 ۲۱:۲۵| استاندار: مشارکت همدانی ها در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری از ۴۰ درصد عبور کرد

همدان - ایرنا - استاندار همدان با بیان اینکه نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شاهد افزایش مشارکت مردم استان هستیم،گفت: مشارکت همدانی ها در انتخابات امروز از ۴۰ درصد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات همدان بیان کرد: پیش بینی می شود مشارکت مردم استان در انتخابات امروز به ۴۶ درصد برسد.

  ۲۲:۰۱| ۲هزار نماینده نامزدها در شعب اخذ رای همدان نظارت دارند

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: حدود ۲ هزار نماینده نامزدها بر فرآیند دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضانیا روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان افزود: فردا روز بزرگی برای نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها است.

۲۳:۳۷ فرماندار: کبودرآهنگی‌ها استقبال پرشوری از انتخابات ریاست جمهوری داشتند

همدان-ایرنا- فرماندار کبودرآهنگ گفت: مردم این شهرستان استقبال پرشوری از انتخابات دور دوم ریاست جمهوری داشتند و آمار مشارکت آنان نسبت به دور اول رشد قابل توجهی داشت.

۲۳:۵۹|حضور پرشور ملایری ها در آخرین دقایق رای گیری انتخابات ریاست جمهوری+فیلم

همدان- ایرنا- طبق بازدیدهای میدانی در ساعات پایانی رای‌گیری ازدحام جمعیت در بسیاری از شعب اخذ حوزه انتخابیه ملایر رو به افزایش است و صف‌های طولانی در شعب تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از دقایق اولیه آغاز رای‌گیری، حضور مردم ملایر در پای صندوق‌های رای پرشور بود و هم اکنون که با تمدید دوباره ساعت رای‌گیری، همچنان شاهد حضور مردم و صف‌های طولانی در شعب اخذ رای هستیم.

۰:۰۰ | آغاز شمارش آرای مردم همدان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

همدان-ایرنا- شمارش آرای مردم استان همدان همزمان با پایان مهلت قانونی تمدید شده دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در شعب اخذ رای آغاز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از ساعت هشت صبح امروز در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شده بود.

نگاهی به آرای پزشکیان و جلیلی در همدان

همدان- ایرنا- میزان مشارکت و نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم در استان همدان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضانیا رییس ستاد انتخابات استان همدان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مجموع آرای ماخوذه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان ۶۹۵ هزار و ۹۳۴ رای بوده است که ۴۸ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

سعید جلیلی در این مرحله ۳۵۶ هزار و ۵۴۷ رای و مسعود پزشکیان نیز ۳۳۹ هزار و ۳۸۷ هزار رای کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha