۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۲
کد خبر: 81560845
T T
۰ نفر

معلمان نمونه كشوری معرفی می شوند

۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۲
کد خبر: 81560845
معلمان نمونه كشوری معرفی می شوند

تهران - ایرنا - رییس مركز برنامه­ ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات گفت: از 68 نفر از معلمان برتر استانی كه برای رقابت در سطح كشوری معرفی شده بودند، مصاحبه به عمل آمد و معلمان نمونه كشوری به زودی معرفی می شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خسرو نظری اظهار كرد: روزهای 19 تا 24 اسفند ماه سال گذشته از 68 نفر از معلمان برتر استانی كه بر اساس بخشنامه انتخاب معلمان نمونه و بر اساس سهمیه تعریف شده برای هر استان، انتخاب و معرفی شده بودند، در محل مركز و توسط تیمی متشكل از اساتید با تجربه در حوزه مصاحبه و با نظارت نمایندگان حوزه های دفتر وزارتی، حراست و ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات مصاحبه به عمل آمد.

قائم مقام وزیر در ستاد مركزی بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به روند بسیار خوب مصاحبه های انجام شده، امتیاز این مصاحبه را حداكثر 120 امتیاز اعلام كرد و یادآورشد: انتخاب معلمان كشوری در سال تحصیلی 94-93، حداكثر به تعداد 43 نفر و بر اساس جمع امتیازات مصاحبه و نمون برگ الف هر فرد و به صورت استانی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی مركز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات، نظری تصریح كرد: انتخاب معلمان نمونه در هر استان به گونه ای خواهد بود كه از هر دوره تحصیلی حداكثر یك نفر انتخاب شود.

فراهنگ ** 1883 ** 1569
۰ نفر