۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳
کد خبر: 81562524
T T
۰ نفر
تحكيم بنيان خانواده از مهمترين محورهاي برنامه هاي هفته زن در نكا

ساري- ايرنا- مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداري نكا گفت: تحكيم بنيان خانواده محور اصلي برنامه هاي هفته زن سال 94 در شهرستان نكا است.

مرجان عليدوست روز سه شنبه با بزرگداشت هفته زن و روز مادر در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن بيش از 20 برنامه در دستور كار است كه با همكاري مسئولان و كميته بانوان بزرگداشت مقام مادر و روز زن برگزار مي شود.

وي با اشاره به نقش كليدي و موثر بانوان در زندگي فردي و اجتماعي گفت: نبايد نقش بانوان در عرصه هاي مختلف ناديده گرفته شود و در اين راستا بايد نقش محوري زن در خانواده به عنوان مادر و همسر و در اجتماع به عنوان يك نيروي موثر و سازنده مورد توجه باشد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداري نكا با تاكيد بر الگوگيري بانوان از سيره و رفتار حضرت فاطمه (س) بيان داشت: اگر همه بانوان رفتار و سيره اين بانوي بزرگ اسلام را در زندگي فردي و اجتماعي خود رعايت كنند بسياري از مشكلات ما رفع مي شود.

عليدوست با اشاره به برنامه هاي برگزاري در هفته زن در نكا يادآور شد: همايش بزرگ روز زن، تجليل از بانوان اعضاي شورا و دهيار، برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي دختران كم توان ذهني، برگزاري كرسي آزاد انديشي، توزيع كتاب، همايش حجاب و عفاف ويژه داوطلبان هلال احمر، ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان، كارگاه آموزشي فرزند پروري، كارگاه سلامت دختران، برگزاري زندگينامه حضرت زهرا(س) در مدارس، برگزاري ورزش صبحگاهي بانوان و غيره از جمله مهمترين اين برنامه ها در اين هفته است.

وي گفت: بيست و يكم فروردين ماه مصادف با بيستم جمادي الثاني سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) است كه با عنوان روز مادر و آغاز هفته زن نامگذاري شده است.ك/2

7332/6097