۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۲۳:۲۹
کد خبر: 81577404
T T
۰ نفر
آيت الله تاكندي: رييس جمهوري كارنامه مثبتي از خود به جا گذاشته است

قزوين- ايرنا-استاد حوزه علميه قزوين و نماينده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با قدرداني از خدمات حجت الاسلام روحاني، گفت: كارنامه رييس جمهوري در دوران كوتاه مسووليت وي موفقيت آميز و مثبت بوده است.

به گزارش ايرنا، آيت الله علي محمد تاكندي عصر يكشنبه در نشست با حاميان دولت تدبير و اميد و اعضاي مجمع مشورتي توسعه استان قزوين افزود: رييس جمهوري و تيم وي با وجود همه مشكلات، موفق عمل كرده اند و در حوزه هاي مختلف از جمله اقتصاد، بهداشت و سياست خارجي قدم هاي موثر و مثبتي را براي كشور برداشته اند.

نماينده سابق مردم استان قزوين در مجلس خبرگان رهبري از رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت به عنوان افردي كاربلد و با تجربه ياد كرد و گفت: مردم با توجه به سابقه درخشان دكتر روحاني، به وي اعتماد كرده و به او راي دادند.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود موفقيت ها، عزت و اقتدار كشور را مرهون انقلاب اسلامي دانست و گفت: بايد قدردان انقلاب خود باشيم و با همه وجود از آن صيانت كنيم.

آيت الله تاكندي گفت: زماني سرنوشت كشور در اختيار بيگانگان بود اما به بركت پيروزي انقلاب اسلامي كه با رهبري داهيانه امام خميني(ره) صورت گرفت، ملت ما از آزادي و استقلال بهره مند شد.

استاد حوزه علميه قزوين، ولايت فقيه را نعمتي بزرگ براي كشور و مردم دانست و گفت: بايد خدا را شاكر باشيم كه نعمت رهبري را به ما ارزاني داشته و فقيهي عالم، وارسته و شجاع زمام امور كشور را در اختيار دارد و ميهن اسلامي را در مسير درست خود هدايت مي كند.

وي در پايان با اشاره به نامگذاري امسال بنام دولت و ملت، همدلي و همزباني از سوي مقام معظم رهبري، افزود: اميدواريم با تقويت همدلي و همزباني ميان دولت و ملت آينده خوبي را براي نظام جمهوري اسلامي رقم بزنيم.

3013/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها